תקשורת ומדיה

האם אביב גפן בדרך להקים מפלגה?

סקר שרץ היום בין אנשים שאל אותם "אם אביב גפן יתמודד לכנסת בראשות מפלגה, האם תצביע עבורו?", האם כוכב הרוק והשופט של אקס פקטור בדרך לפוליטיקה הישראלית?
מערכת ice |  3
אביב גפן (צילום פלאש 90/מרים אלסטר)
סקר שהתפרסם היום (חמישי) ורץ בין אנשים ברשת, שואל את האנשים שאלות אודות הצטרפות של הזמר והיוצר אביב גפן לפוליטיקה הישראלית במסגרת התמודדות לכנסת ואפילו באשות מפלגה. האם הזמר, שכרגע משמש כשופט בתכנית "אקס פקטור" ברשת 13, בדרך להתמודד בבחירות הבאות?
בסקר, שנעשה ע"י חברת הסקרים "Panel4All", על פי עיתונאית מקור ראשון עטרה גרמן, נשאלו מספר שאלות הקשורות בזמר אביב גפן ופוליטיקה: "היכן היית ממקם את הזמר אביב גפן על המפה הפוליטית?" עם אפשרות של 5 תשובות בין ימין לשמאל. עוד שאלה שנשאלה היא "כיצד תשפיע כניסה של אביב גפן לחיים הפוליטיים על תדמיתה של הפוליטיקה הישראלית?"

מתוך הסקר שפורסם (עטרה גרמן בטוויטר)
ולאחר מכן 2 השאלות שעוררו הכי הרבה את השאלה האם כוכב הרוק הולך להיכנס לפוליטיקה: "איך תשפיע מועמדות של אביב גפן לכנסת במסגרת מפלגה קיימת על האפשרות שתצביע עבודה בבחירות הבאת לכנסת?", והשאלה היותר ממוקדת שפותח אופציה למהלך שעוד יותר מרחיק לכת: "אם אביב גפן יתמודד לכנסת בראשות מפלגה, האם תצביע עבורו?"
 
השופט של אקס פקטור מעולם לא היסס להזדהות פוליטית, ולשדר מסרים חברתיים. החל מהפרובוקציות שעורר שהודיע שלא שירת בצה"ל, ועד להתקרבות בשנים האחרונות ליוצרים אמוניים כמו אברהם פריד והשתתפות באירועים עם פן דתי. עם זאת, בעניין ההשפעה גפן תמיד נשאר במקום של הזמר-יוצר, וגלש מקסימום לפעילות למען עולם המוזיקה כמו בתחילת משבר הקורונה.
האם הסקר מנותק מהמציאות או רומז על הבאות? גפן כתב בחשבון הטוויטר שלו: "בשעות האחרונות אני מדווח שיצא סקר על התאמתי לכניסה לפוליטיקה, לא מכיר את העניין והוא לא מטעמי או מטעם אנשיי. מתמקד בלבחור מנהיג שיצעיד אותנו לארוויזיון."

מתוך הסקר שפורסם (עטרה גרמן בטוויטר)
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    .
    אלדין??????? 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד 0מאלן יותר גרוע מלפיד והערבים זמר שח
    סגור
  • 1.
    פייר, אם לפיד יכול, כל אחד יכול
    גל 12/2021/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וזה רק אומר כמה המדינה שלנו הפכה לבדיחה עצובה.
    סגור
  • אביב ערבוש
    אלדין??????? 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אומן פגום....תוצר גנטי רפואה שלמה
    סגור