קריירה ולימודים

מענקי הצטיינות ותוספות שכר: עובדי התאגיד משתדרגים במיליונים

הנהלת התאגיד, ארגון העיתונאים וועד עובדי תאגיד השידור הגיעו להסכם למתן תוספות שכר ומענקי הצטיינות לעובדי התאגיד. לפי עיקרי ההסכם 3.4 מיליון שקל יוקצו לתוספות שכר
מערכת ice |  1
כאן תאגיד השידור הציבורי (צילום מרים אלסטר, פלאש 90)
הנהלת התאגיד, ארגון העיתונאים וועד עובדי תאגיד השידור הגיעו היום (שלישי) להסכם למתן תוספות שכר ומענקי הצטיינות לעובדי התאגיד.
בתאגיד מדגישים, כי אין קשר לדו"ח של השופטת אילה פרוקצ'יה, המו"מ מתנהל כבר שבועות ארוכים, והטיימינג לדבריהם מקרי. כזכור, ועדת פרוקצ'יה היא ועדת בדיקה חיצונית שבודקת את התרבות הארגונית ואת התלונות. הוועדה הוקמה לאחר התחקיר ב"הארץ" שחשף התעמרות בעובדים.
עיקרי ההסכם:
סך תוספות השכר שיחולק לעובדים במסגרת ההסכם עומד על סכום של כ-3.4 מיליון שקל שיחולק לעובדים באופן הבא: 1.63 מיליון שקל לתוספות שכר. 1.45 מיליון שקל למענקים חד פעמיים. 270 אלף שקל לטובת פיצוי בגין ירידת שכר בעקבות שינוי החזר הוצאות הנסיעה ב-2019.
 
הזכאים לתוספת השכר או בונוס יהיו עובדים בעלי הערכת עובד חיובית (8 ומעלה), בעלי ותק של שנה לפחות בתאגיד ביום חתימת ההסכם. 
בנוסף, בתקציב שכר לשנת 2022 שאושר במועצה בוטל הקיצוץ שהיה בתקציב השעות הנוספות בשנת 2021 כמו כן, סיכמו הצדדים על המשך ניהול מו"מ אינטנסיבי מתוך כוונה לחתום על הסכם קיבוצי רחב בתאגיד במחצית השנה הראשונה של שנת 2022.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אפס צפייה, חגיגות שכר. אבל זאת החונטה, אז חופשי (ל"ת)
    חלטורע 12/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור