תקשורת ומדיה

בנט תחת מתקפה חסרת תקדים: "פאתט, סייקו, אפס מוחלט"

ראש הממשלה חטף אש מכל הכיוונים, ריקלין: "הולך ומתנתק מהמציאות. ומבחינת הבריאות הנפשית שלו", ציפורי: "לבדוק לאן נותבו כספי הפרסום של מפלגת ״ימינה", אבישי בן חיים: "האדם הכי לא מוסרי והכי חסר ערכים במערכת הפוליטית הישראלית"
מערכת ice |  12
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ אוליבר פיטוסי)
סדרת הראיונות של ראש הממשלה נפתלי לבנט לשורה של כלי תקשורת, מלבד ערוץ 14, עוררה לא מעט זעם בקרב עיתונאים המזוהים עם הימין ולמרבה ההפתעה גם אצל דמויות כמו אלדד יניב שסיפקו הערות על הדברים שטען.
שמעון ריקלין כתב: "תקראו את אוסף הציטוטים מראיונות סוף השבוע של בנט. מתברר שישראל מנוהלת הכי טוב בעולם בקורונה. והוא הראשון שזיהה את האומיקרון. ועוד סדרת הבלים. לא חדש שהוא מקשקש. אבל תזכרו את מה שאני אומר לכם הערב הזה. בנט הולך ומתנתק מהמציאות. ומבחינת הבריאות הנפשית שלו. זה יגמר לא טוב".
 

אלי ציפורי הוסיף: "סידרת הראיונות המלוקקים שקיבל בנט בשורה ארוכה של כלי תקשורת בסוף השבוע (המגפה משתוללת ותראו במה מתעסק ראש ממשלה - קופץ מראיון לראיון) יכולה בהחלט לפאר כתב אישום על סיקור אוהד והיענות חריגה. איפה התמורה? צריך רק לבדוק לאן נותבו כספי הפרסום של מפלגת ״ימינה״ בבחירות ובאיזה יחס".
 



אלדד יניב תקף: "הפרשנים הפוליטיים הפכו לפרשני הבית של ראש הממשלה בנט כבר כמה שבועות והוא גומל להם על הדברור ומתראיין אלם כי משחק בית זה הכי קל. רק שזה לא ישנה את מצבו. בלי חזון ושינוי - הוא יזכר כגשר שעליו דרכנו כדי להחליף את ביבי. לנו זה מספיק. למורשת שלו - לא. בטח לא כדי לייצר כח פוליטי".
 

גלעד צוויק תקף: "עד היום תלויות במערכת גלי ישראל תמונותיהם של בנט ושקד כששידרו בתחנה ערוץ 14 היה האכנסניה אליה בחר בנט להגיע ערב הבחירות כדי לחתום על התחייבות שיקים ממשלת ימין בלבד, בלי לפיד ועבאס כעת, אחרי שהונה את מאזיני וצופי הימין, הוא הופך אותם ל"מכונת רעל ושנאה עם אלפי בוטים" האפס המוחלט".
אבישי בן חיים טען: "נפתלי בנט זה האדם הכי לא מוסרי והכי חסר ערכים במערכת הפוליטית הישראלית. אי אפשר להשוות את זה לאף אחד אחר. ועוד לא הזכרתי פה כמה לא מוסרי צריך להיות אדם שכשהוא מבין שעם ישראל לא יבחר בו, סוחט ראשות ממשלה".
 
יעקב ברדוגו כתב: "בנט מכלה את זמנו בתידרוכים לעיתונאים. כמה זמן הוא משקיע בניסיון עקר לשכנע את הציבור. פתט. מי מאמין לבנט על זיכרונותיו מפגישתו עם נתניהו? עידית סילמן…". ינון מגל עקץ: "בנט: בנושא הקורונה ישראל מנוהלת בצורה הטובה ביותר בעולם, עובדה: אנחנו מקום ראשון בהדבקות!".
נועם פתחי תקף: "כן בנט אתה המנהל הכי טוב בעולם, נערץ ואהוב, אתה דוד המלך של ההצלחות. הטבלאות העולמיות זה חבורה של ביביסטים. המקום האחרון שהשגת הוא חבר ליכוד בכלל. העסקים שבוכים וכישלון מבצע החיסונים זה בגללי. אתה סוחף והעם איתך, בגלל זה אתה לא יכול לצאת מהאוטו לקנות מסטיק באף עיר בארץ. סייקו".

תגובות לכתבה(12):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    הזבל הגדול. זה בנט החולה רוח
    מאיר 04/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חנזיר. הבנט שילך הביתה הקקה
    סגור
  • 9.
    הרויח
    איציק 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרויח את התארים ביושר, אחאי שעבד ורימה את בוחריו זה התגמול לגנב שלטון עלוב ולא לכיטימי!!!
    סגור
  • 8.
    מדאיג
    יואל 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני דואג לבריאות הנפש של בנט יש לו תסמינים שמאבד יותר ויותר קשר עם המציאות ממלמל דברים מנותקים מהמציאות ובודה דברים מליבו, הפחד הוא שיקבל התמוטטות עצבים כשעדיין ראש ממשלה וזה מצב מסוכן ומדאיג שראש ממשלה לא צלול מחליט החלטות על גורל המדינה כל יום מבלי להבין את מצבו הרפואי נפשי.
    סגור
  • 7.
    אחרוג ממנהגי ואאחל לו שיזכה לקבור את בניו (ל"ת)
    להם אין מצפון ומוסר 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    ביבסטים
    איש 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכותבים ביבסטים אוכלים החב ותןקפים את.בנט הלו לא לדכוח ריקילן צפריר והחברים ואבישי הן חיים המשתענז תאכלו את.לבכם
    סגור
  • טען עוד
  • 5.
    צינורות הביוב של ביבי בטיפטוף אחרון לפני הסוף (ל"ת)
    Anj 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    15 6
    סגור
  • שכל
    אבי 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 2
    השכל שלך הוא זה שמטפטף מהמוח הנבוב שלך
    סגור
  • אם יש פה ביוב זה העט שלך!
    רחל 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    9 8
    אתה מטפטף רעל ושנאה . גועל נפש.
    סגור
  • 4.
    חתן הבר מצווה מנותק מהמציאות !!! (ל"ת)
    אסף 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    6 10
    סגור
  • 3.
    אם זה צבא הכתב"מים של ביבי, בנט יכול להיות רגוע
    עמוס פלדה 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    23 7
    ההשפעה שלהם היא על הביביסטים המורעלים בלבד. בציבור הכללי יש להם כמעט אפס השפעה או אחיזה. הסיבה? הם נתפסים כמהדהדי מסרים של ביבי ולא כעיתונאים.
    סגור
  • 2.
    אמת אמת תרדוף
    ZB 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    4 7
    הדיבר ה-11 מאת די בנט = בנדיט שקר זה טוב, בן כזביט מכין לו עסקת טיעון.
    סגור
  • 1.
    האליל שלהם רץ לעסקת טיעון - והם בהיסטריה
    צברי 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    15 7
    כל התזות שלהם קרסו. כל השקרים התנפצו. נער הפוסטר שלהם הולך להודות בעבירות ולהירשם בהיסטוריה כנוכל, עבריין ושקרן. והם? הם ירשמו בהיסטוריה כעכברים שהלכו בעקבות החלילן.
    סגור