תקשורת ומדיה

דרוקר כועס על נוביק: "טור בכיינות שנון"

העיתונאי הוותיק נכלל בטור של הקולגה ב'הארץ' שנקרא 'רזי, אמנון ורביב — אלוהים לשידור בחרתם' וכתב: "קצת משעשע, עקיבא, שאתה שירתת בגל"צ וקיבלת שטיח אדום לתקשורת הישראלית לשורה של תפקידים פריבלגיים", נוביק השיב: "שמעו היטב כמה אתה נבוך שם ולא שותף לאווירת ׳המדינה שלי בורחת׳"
מערכת ice | 
רביב דרוקר (צילום באדיבות רשת 13)
הטור של עקיבא נוביק ב'הארץ', תחת הכותרת 'רזי, אמנון ורביב — אלוהים לשידור בחרתם', הצליח לעורר תגובה מאחד המוזכרים בכותרת הזו, רביב דרוקר, שלא אהב בלשון המעטה את נושא הטור.
דרוקר כתב: "קצת משעשע, עקיבא, שאתה שירתת בגל"צ וקיבלת שטיח אדום לתקשורת הישראלית לשורה של תפקידים פריבלגיים ואני, "בעל הסלון", כפי שכתבת בטור הבכיינות השנון, הגעתי מהרחוב, בלי גל"צ, בלי להכיר איש".
 
נוביק הגיב על כך: "האמת, רביב ידידי, שהטור הזה הוא פחות עליך. כי שמעו היטב כמה אתה נבוך שם ולא שותף לאווירת ׳המדינה שלי בורחת׳. והוא גם פחות עלי, פריבילג אליטיסט שכמותי. אלא על השידור הציבורי ותחושת ׳אלוהים לשידור בחרתנו׳".
 
עד המדינה שלמה פילבר התערב: "בסוף רביב הנוזף ואתה המתנצל. בדיוק מוכיח את התזה", העיתונאי ניב ליליאן כתב: "האיש ששירת בגלי צה"ל עם העדפה מכוונת לחובשי כיפה, מתגולל על אנשים שהתקבלו לגלצ בלי להשתייך למגזר זה או אחר. נוביק הוא טרול".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה