תקשורת ומדיה

מפעל הפיס סופג: "צ'אנס משחק מסוכן וממכר"

חיים לוינסון התארח ב'מהצד השני' ויצא נגד אביגדור יצחקי והנתונים המוסתרים של מפעל הפיס לגבי הגרלות בפריפריה, שהן לדבריו הנפגעים העיקריים מהמשחק שמהווה 50% מההכנסות בשנה
מערכת ice | 
מפעל הפיס (צילום יחסי ציבור)
בתקופה האחרונה הפך חיים לוינסון, העיתונאי הוותיק, לאחד המבקרים הגדולים של מפעל הפיס, אותו הוא תוקף לאחרונה לגבי ההתנהלות הקשורה להגרלות השונות ובראשן משחק הצ'אנס. בתכנית 'מהצד השני' בכאן 11 בה התארח, הסביר בדיוק למה הוא מתכוון.

חיים לוינסון אמר: "תראה איזה תותח אביגדור יצחקי, יושב ראש מפעל הפיס, שקוף, פתוח ומוכן לביקורת, איש ציבור מסור שנותן דין וחשבון רק לציבור. רובנו מכירים את משחק הלוטו הקלאסי, אבל משחק הצ'אנס מכניס למפעל הפיס 50% מההכנסות השנתיות, הוא משחק מסוכן וממכר שפוגע בעיקר בפריפריה".
 
יצחקי אמר: "אין שום בעיה עם המשחק הזה" בוועדת הכלכלה בראשות מיכאל ביטון שביקש את נתוני הפיס. הדיון היה ב-20 דצמבר ובינואר המשיכו להזכיר ולשלוח, אבל הדו"ח לא הגיע. מכאן המשיך לדבר על משרד האוצר, כולל החוקים שלא נאכפים נגד הפיס וביניהן הדיווח על פידיון לפי יישובים.
לוינסון הוסיף: "הרמתי טלפון לכמה דירקטורים במפעל הפיס, גם להם אין את זה, רק ליצחקי. כל מי שמכיר את צ'אנס, יודע שמדובר במשחק שפוגע בפריפריה", כאן יש קטע שבו יצחקי דיבר על לוינסון שנכח באולם הדיונים ועקץ אותו לגבי המניעים לכאורה שבגינם הוא דורש את הנתונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה