תקשורת ומדיה

ברדוגו תוקף את השרה שקד: "פעלה אקטיבית להשתיק אותי"

ברדוגו ממשיך לירות לכל הכיוונים בעקבות הדחתו מהתכנית בגל"צ. על השרה שקד שיצאה נגד הדחתו אמר: "לא קונה את דמעות התנין שלה", על מפקדת גל"צ: "היתה רק פיון במשחק", וגם ענה לרזי ברקאי על ההתבטאות נגדו
מערכת ice |  5
יעקב ברדוגו, איילת שקד (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי, יונתן זינדל)
השדרן יעקב ברדוגו שוחח הבוקר (ראשון) עם שרון גל ברדיו גלי ישראל, והמשיך לירות לכל הכיוונים בעקבות ההדחה שלו בשבוע שעבר מהגשת התכנית "וילנסקי וברדוגו".
ברדוגו תקף: "מה שקרה כאן זו הדחה פוליטית. נחום ברנע עם שפתו המיזוגנית הידועה נגד שלי יחימוביץ׳ מבקר אותי? המפקדת של גלי צה"ל שלא שירתה רגע אחד בצה״ל היא זניחה, היא בכלל פיון במשחק. אמרתי לה את זה מפורשות עוד כשהיא הייתה רכזת כתבים, הייתי שואל אותה למה היא לא מתנדבת בצה״ל"
"ברור שהיו סימנים להדחה שלי," המשיך ברדוגו, "גנץ, העורך הראשי של התחנה, שלח שליחים לתחנה במטרה לפטר אותי, כשהתחלתי לדבר על המימד החמישי. הסיפור כאן פוליטי. צריך להוריד את הכובע בפני אלקבץ, שגם אותו זרקו מהרגע להרגע, שאמר ׳אצלי כולם ישדרו׳"
 
לאחר מכן תקף ברדוגו את השרה איילת שקד, שכזכור אתמול בערב יצאה נגד ההדחה שלו, ואמרה שהיא פוגעת בחופש הביטוי. "איילת שקד פעלה באופן אקטיבי להשתיק את קולי." אמר ברדוגו הבוקר, "מאז הפגישה המתועדת איתה, בה השתתף גם ביסמוט, ניתקתי כל קשר. הבנתי כבר אז את הרמזים העבים. אני לא קונה את דמעות התנין שלה. בנט היה יושב במשרדי ימים שלמים - וכותב את הנקודות והמחשבות עליהם הייתי מדבר"
השדרן רזי ברקאי, שפרש לאחרונה משידור, תקף את ברדוגו בראיון ליונית לוי, וטען שהרייטינג שלו לא מעיד על איכות. ברדוגו ענה לו הבוקר: "שמעתי שרזי ברקאי אמר, אחרי שנשאל על הרייטינג שלי, שגם לאתרי הימורים ופורנו יש רייטינג… גם לאריה גולן או לקלמן ליבסקינד שאוכלים אותו ברייטינג יש פורנו והימורים?"
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מכוערת ובוטה
    טפשות 02/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מפקדת מינוי זמני שלא שרתה בצהל ,מדיחה שדרן הכי פופולרי בתחנה, שלא מתאים לקו הפוליטי שלה ושל שר הבטחון הבוס הגבוה של גלי צהל.בסך הכל ,הכל מעיד יותר מהכל על טפשות
    סגור
  • 4.
    מכוערת ובוטה
    טפשות 02/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מפקדת מינוי זמני שלא שרתה בצהל ,מדיחה שדרן הכי פופולרי בתחנה, שלא מתאים לקו הפוליטי שלה ושל שר הבטחון הבוס הגבוה של גלי צהל.בסך הכל ,הכל מעיד יותר מהכל על טפשות
    סגור
  • 3.
    הכל פוליטי
    ויקטורי 02/2022/13
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ביבי דחף לעם ישראל את הצרעת הזו. גנץ שלף אותה . הכל מאוזן וטוב.
    סגור
  • 2.
    מקווה שלא ישבר מול יחידת המחסלים מהשמאל וימשיך להאבק (ל"ת)
    בשבילנו 02/2022/13
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 1.
    אכלו לי, שתו לי, היה ערפל בקיטבג, הרצפה עקומה....
    דניאל דביר 02/2022/13
    הגב לתגובה זו
    18 1
    די עם התירוצים, ברדוגו. אף אחד לא חייב לך כלום. ביבי מינה אותך כשופר (כפי שהעיד ניר חפץ), אז זה רק טבעי שבתקופת שלטון יריביו תפוטר - כמו כל החלפה של מינוי אישי-פוליטי. בעוד כמה ימים, איש לא יזכור את כל האפיזודה, ונעבור לעסוק בדברים החשובים באמת במדינה. אתה בסך הכל קוריוז קטן בסיפור הגדול יותר של קריסת שלטון נתניהו ותום העידן בו הוא משפיע על הציבוריות הישראלית.
    סגור