תקשורת ומדיה

בן כספית עוקץ את ינון מגל: מרוויח יותר ממך

מה הקשר בין הפועל תל אביב לתכנית של בן כספית וינון מגל? לדברי עיתונאי מעריב: "התקציב של הפועל נמוך - אפילו פחות מהתקציב של התכנית שלנו שהוא מאוד נמוך", ואף הוסיף שהוא זה שמקבל את רובו. ספק בהומור ספק ברצינות
מערכת ice | 
בן כספית ינון מגל (צילום גיא גלעד עבור 103fm)
העיתונאי בן כספית, התייחס היום (שלישי) לניצחון הפועל תל אביב בכדורסל אתמול, והחמיא לכך שניצחו בתקציב מאוד נמוך, ואף אמר בהומור "אפילו פחות מהתקציב של התכנית שלנו שהוא מאוד נמוך", ועקץ מי מרוויח יותר בתכנית הרדיו.
כזכור, בחצי הגמר אתמול, ניצחה הפועל תל אביב את קבוצת מכבי תל אביב 90:80, ועלתה לגמר גביע המדינה שם תתמודד מול בני הרצליה. למה זה משחק היסטורי? כי הפועל מנצחת את מכבי בגביע מזה שלושה עשורים, מאז שנת 1988, וניצחון ראשון לאדומים במשחק נוקאאוט במגרש הביתי של מכבי ביד אליהו.
 
מגיש 103, בן כספית, פתח במונולוג לאחר הניצחון: "אם הייתי יכול לבחור", אמר העיתונאי, "הייתי מוכן לקבל חמישיייה בכדורגל כדי לנצח פעם שלישית רצוף את המכונה הדורסנית (ספורטיבית) - מכבי תל אביב, ולעלות לגמר הגביע. זה לא ניצחון במשחק ליגה".
כספית פרגן לקבוצת האדומים: "ואת זה עשו שחקנים באדום עם תקציב פחות מהתקציב של התוכניות שלנו כאן שהוא מאוד נמוך, כידוע לך", אמר העיתונאי ואף עקץ את מגל: "ואת רובו אני מקבל".
 
זו הסיבה שכספית רואה במגל "קמע" שמוביל לניצחון: "בקיצור תודה, רציתי להגיד לך תודה. רק דברים טובים קורים לי מאז שאני מכיר אותך".


צילום מסך טוויטר 103
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה