טלוויזיה

קשת 12 ורשת 13 כועסות: מה גרם לפגישה בהולה?

על פי הדיווחים, המנכ"לים של שני הערוצים אבי ניר ואבי בן טל נפגשו עם יועז הנדל שר התקשורת והביעו זעמם על מה שהגדירו כ״עוולות שדו״ח פולקמן מייצר לערוצים המסחריים והזעירים לטובת חברות הלווין הוט ויס, בהן ביטול החובה לשדר את קשת ורשת באפיקים 12 ו-13"
מערכת ice |  5
אבי ניר, אבי בן טל (צילום ויקיפדיה - קשת 12, ינאי יחיאל)
המנכ״לים של קשת 12 ורשת 13 אבי ניר ואבי בן טל נועדו לבקשתם לפגישה משולשת עם שר התקשורת יועז הנדל ביום חמישי האחרון, כך פרסם דוד ורטהיים בוואלה! בעקבות האירועים האחרונים שהגיעו בעקבות דו"ח פולקמן לשיטתם.
על הפרק בפגישה שוחחו על מה שהם הגדירו כ״עוולות שדו״ח פולקמן מייצר לערוצים המסחריים והזעירים לטובת חברות הלווין הוט ויס, בהן ביטול החובה לשדר את קשת ורשת באפיקים 12 ו-13״. פגישות נוספות צפויות גם בהמשך.
 
כזכור, ההצעה המדוברת שעלתה לפני כחודש, היא הוראת שעה להפצת שידורי הערוצים ה"חינמיים" (11, 12, 13 וכו') על ידי חברות הטלוויזיה האינטרנטיות, היא תיקון לחוק ההסדרים הקודם, מ-2017/2018.
היא מבקשת להאריך את ההסכמים שנחתמו בין התאגיד, רשת וקשת לבין שירותי הטלוויזיה באינטרנט (בעיקר סלקום ופרטנר), ולחסוך מכל הצדדים את הצורך במו"מ מחודש על תנאי התשלום לצורך המשך שידור הערוצים הללו. אלא שההצעה נתקלת בלא מעט התנגדות: היא כבר נפלה בהצבעה בכנסת, אך חזרה לדיון בוועדה
ברשת 13 וקשת 12 לא הגיבו לידיעה
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    שוק
    קוק 02/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שוק חופשי טוב לעשירים עד שבא מישהו חזק מהם.
    סגור
  • 4.
    ערוצי תעמולה שמאלנים
    רונרון 02/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ערוץ 11.ערוץ 12.ערוץ 13.ערוצי תעמולה שמאלנים
    סגור
  • 3.
    שאשא ביטון נזק לילדים ולציבור!!
    אריק 02/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא.אני לא ביביסט.איזה אחראיות יש לממשלה אם משאירים חושך מורעל לילדים שלנו ולציבור שקוראים לה שאשא ביטון דר" לנזקים.למה אף אחד לא אומר את האמת שהיא לא נבחרת ציבור. אף אחד לא בחר אותה. היא נוכלת שיושבת על חשבון כספי הציבור שהשתחלה בקימבון מהבלבול של הממשלה החדשה,מעבר לזה שהעלימה את אי חיסוני הילדים והרבה הורים לא הלכו לעבודה לפרנס כי הילדים חולים בבית או לא מחוסנים שהיא אשמה בזה. נזכיר שהיא הצביעה נגד עזרה לנזקקים קשישים ונכים שזה כולל גם את החינוך המיוחד.היא הצביעה נגד הנפת דגל ישראל בבתי הספר. נזכיר את מה שעשתה במרץ 2020 רצח המונים שרוב האנשים זוכרים כמה מתו בגללה כמה משפחות נפגעו מאז ועד היום כולל הורים ומורים שנפגעו מפרנסה ומבריאות למה לא מעמידים אותה לדין על זה מהממשלה או נתאחדות האזרחים שנפגעו בתביעה ייצוגית?! היא אדם חולני מאוד אלים ורע!! שמנסה לתעתע בחיוכים השטניים של המעשים שלה,בכל פעם כשמטייחת בשקרים ובמצח נחושה את העובדות ועוד אחכ" אומרת שהיא הקורבן??! סכנה סכנה לציבור!!! אין בה ערכים, לא אדיאולוגיה,ובטח לא חינוך. היא מוחקת בפוסטים שלה תגובות של אנשים שהם תגובות אמיתי
    סגור
  • 2.
    אפשר לסלק אותם לגמרי. ערוצים שוליים (ל"ת)
    ערוצים גוססים 02/2022/21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 1.
    כשהרייטינג שלהם רק יורד ויורד
    אחת, כאן בארץ 02/2022/20
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אין סיבה להמשיך ולקדם אותם בכח חוסר מקצועיות ופרסומות בלי סוף נמאס מהם
    סגור