תקשורת ומדיה

רביב דרוקר תחת מתקפה: "פרסום ראשון? ממחזר בלי פאסון"

רביב דרוקר פרסם ברשת 13 אייטם שפורסם הבוקר ע"י ברק רביד בוואלה, עם בכותרת "פרסום ראשון", וחטף ביקורת: "מילא למחזר, לפחות עם קצת פאסון"
מערכת ice |  3
רביב דרוקר (צילום יחצ)
העיתונאי הבכיר של רשת 13 פרסם היום (שני) במהדורה המרכזית של הערוץ אייטם על אזהרת שר החוץ לפיד לשרי הממשלה שלא להיענות לבקשות של אוליגרכים להחרגות מהסנקציות.
על האייטם בטלוויזיה הונח טיקר של 'פרסום ראשון', וזאת למרות שהיום בבוקר העיתונאי ברק רביד פרסם זאת באתר וואלה ואף כתב: "ברייקינג: שר החוץ לפיד הזהיר את שרי הממשלה, אל תיכנעו לאוליגרכים רוסים מחשש לנזק מדיני לישראל".
עורך וואלה ברנז'ה דוד ורטהיים לא אהב את המעשה של דרוקר וחדשות 13 וכתב בטוויטר שלו: "לא אוהב מריבות קרדיטים, אבל כשזה מהמקפצה - קשה להבליג: רביב דרוקר מפרסם ב"פרסום ראשון" את מה שפורסם הבוקר בראשית של וואלה. מילא למחזר, לפחות עם קצת פאסון"
 
כזכור, לפני מספר ימים דרוקר חטף ביקורות על הריאיון התוקפני עם ח"כ מיכאל ביטון, שעזב את הריאיון באמצע. דרוקר לא אפשר לח"כ ביטון להשלים תשובה בנוגע לדברים שנטענו נגדו על כך שהוא נותן ידו לכאורה לפנסיות הצבאיות המנופחות, עד כדי כך שנטש את השיחה.
דרוקר הטיח בו: "אתה מגן על אנשים שיש להם את הפנסיה הכי גבוהה בשוק האזרחי יותר מהמשטרה ושב"ס, שמשתחררים בגיל 42 וזה יעלה יותר במשך השנים ויגיע לסכומים מפלצתיים מכספי המדינה, זה לא נכון שהכסף לא עולה, זה לא חוקי ותמיד היה לא חוקי ואתם מנסים להלבין את זה ואתה נאבק על זה ומספר סיפורים כאילו זה 20 מיליון שקל ולא מספר שזה לכל שנתון, הנתח הוא מעל מיליארד שקל, אז אל תגיד לנו את השקרים האלה כי זה לא נכון". ביטון השיב: "לצערי לא אשתמש בשפה הפוגענית שלך", דרוקר הגיב: "אתה אמרת היום שהמרואיין שקרן שלוש פעמים, זו לא שפה פוגענית?", הח"כ הגיב: "לא, אתה קטעת והפרעת לי", ביטון שכעס על כך ענה: "הבנתי, אז תודה לכם ושיהיה לכם יום טוב".

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בושה בושה בושה בושה
    אחת שיודעת 05/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאיר לפיד = שרוף במישור הבינלאומי + במדינת ישראל. נוכל.
    סגור
  • 2.
    רביב דרוקר, מאחרוני המוהיקנים! המשך ביצירתך המעולה. (ל"ת)
    ראובן 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    דרעקר עיתונאי עלק ,
    יעקב אשדוד 03/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הוא בסה"כ מריונטת האליטה השמאלנית, שמחרבנים לו לפה את מה שהוא מקיא עלינו. מומחה להרכיב סיפור שיקרי מחצאי אמיתות
    סגור