תקשורת ומדיה

עיתונאי כאן 11 סופד לכתב שנהרג בקייב: "יוצא דופן"

שאול אמסטרדמסקי חשף הערב היכרות קרובה שהיתה לו עם העיתונאי האמריקאי שנהרג היום בצהריים בהפצצות ליד קייב. אמסטרדמסקי הקדיש שרשור ארך בטוויטר, "באמת יוצא דופן"
מערכת ice | 
הפלישה הרוסית לאוקראינה (צילום יוטיוב/ Channel 4 News)
בשעות הצהריים התקבלו דיווחים על מותו של עיתונאי הניו יורק טיימס ברנט רנו, ששהה סמוך לקייב ונהרג בהפצצות הצבא הרוסית על האיזור. מי שספד לו הערב בחשבון הטוויטר שלו הוא שאול אמסטרדמסקי, פרשן וראש דסק הכלכלה של תאגיד השידור כאן שהכיר אותו לאחר שחלק איתו את ספסל הלימודים בהארוורד.
אמסטרדמסקי חשף מעט מדמותו של העיתונאי שנהרג ומהקשר שלהם וכתב, "ברנט היה אדם יוצא דופן. הוא היה עיתונאי יוצא דופן, קולנוען יוצא דופן, צלם יוצא דופן, כותב יוצא דופן, וחבר יוצא דופן. הוא היה חבר מחזור שלי בשנת הלימודים שהעברתי ב-2018/9, לפני שהעולם התפרק. הוא היה אחד מבני המחזור השקטים ביותר, אבל המוכשרים ביותר. באמת, יוצא דופן.
 
"ברנט היה מארקנסו, אבל הוא עבר לניו יורק והקים שם חברת הפקות עם אחיו קרייג. הם תיעדו את כל מה שאף אחד לא רוצה לתעד. את השוליים של החברה האמריקנית, את ההתמכרות לסמים ולמשככי הכאבים. הוא צילם בסומליה ובהאיטי ובעיראק ואיפה שאתם לא רוצים. לקח מצלמה ונכנס לעומק השטח תוך סיכון חיים.
 
"יממה אחרי שהתחילה המלחמה באוקראינה ברנט כתב בקבוצת הוואטסאפ של המחזור שלי אם מישהו במקרה מכיר מקומיים באוקראינה שיוכלו לסייע לו להתמקם שם ולתעד. הוא לקח איתו חבר כיתה נוסף שלנו, צלם מחונן בפני עצמו, והם טסו לאוקראינה. הנה  אחת מהתמונות שהוא העלה לאינסטגרם שלו משם
"אני מקווה מאוד שחואן ייצא מזה כמה שיותר מהר ויחזור לעצמו. אני מקווה מאוד שהמלחמה הארורה הזו תיגמר כמה שיותר מהר ושהאנשים שאיבדו את בתיהם יחזרו לביתם כמה שיותר מהר. אני מקווה מאוד שהאנשים הארורים שהתחילו את המלחמה הזו ישלמו את המחיר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה