תקשורת ומדיה

שאול אמסטרדמסקי יגיש תכנית כלכלית חדשה בכאן11

תאגיד השידור משיק תכנית כלכלית חדשה שתעסוק בנושאים צרכניים ובחיבור בין הכלכלה לכיס של האזרחים, על כן שם התכנית "משחקי הכיס", שתשודר החל מהשבוע 

שרון טל |  1
שאול אמסטרדמסקי (צילום כאן 11)
כאן חדשות משיקה תוכנית כלכלית חדשה בשם "משחקי הכיס" אותה יגיש החל מהשבוע שאול אמסטרדמסקי, ראש התחום הכלכלי ב"כאן חדשות". התכנית תשודר בימים א'-ה' בכאן 11, בשעה 18:40.
בתוכנית יעסוק אמסטרדמסקי בחיבור בין כלכלה לחיים עצמם כדי לתת תשובות פשוטות לשאלות הקשות כגון: המשמעות של הקמת משרדי הממשלה החדשים על הכיס של האזרחים, האבטלה בעידן הקורונה, המלחמות מאחורי תקציב 2021, והקשר בין כלכלה לבריאות, החינוך, והכיס של האזרחים.
מי שגם השיק לאחרונה תכנית כלכלית חדשה עם הכלכלן ארז צדוק הוא ערוץ 20, אך במתכונת שבועית. בחברת החדשות 12 גם חזרו לאוויר עם תכנית חיסכון, אך ברשת 13 נותרו עם משבצת השידור של המהדורה המוקדמת. שרון גל תפס את משבצת השידור של השעה חמש, לא ברור אם באופן קבוע, או שהתכנית "שווה כסף" צפויה לחזור בעתיד.   
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צפיתי בתכנית הראשונה, איזה קשקוש, איזו חלטורה!
    אלעד 05/2020/24
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הצצתי הערב בתכנית הראשונה של אמסטרדמסקי. כזה קשקוש וכזאת חלטורה לא ראיתי בטלוויזיה. הוא עומד ליד הלוח ומקשקש את עצמו לדעת, אח"כ מביא איזו כתבת שבינה לבין נושאים כלכליים אין קשר, עוד ראיון או שניים שהגיעו, לדעתי, באמצעות משרדי יחסי ציבור, והגענו לסוף התכנית. ממש מתאים לתאגיד - הכרזות בומבסטיות וכלום מאחוריהן.
    סגור