תיירות

חברת התעופה הישראלית בבשורה רעה: זו הסיבה שהטיסות אינן ישירות

חלק מחברות התעופה אשר טסות לישראל מבצעות עצירה בקפריסין לצורך חילוף צוותים, וזאת בשל החשש של החברות מהמצב הביטחוני בארץ. באופן מפתיע, חברת ישראייר מבצעת מהלך דומה עבור חלק מטיסותיה. מה הסיבה?
מערכת ice | 
חברת תעופה-אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
עם פרוץ המלחמה חברות תעופה רבות ביטלו את טיסותיהן לישראל, והחברות (כמעט) היחידות אשר פעלו בנתב"ג היו הישראליות. בהמשך חברות רבות חזרו, אך בתנאים מסוימים. בריטיש אירוויז, למשל, מבצעת עצירת ביניים בקפריסין שאורכת כ-45 דקות לצורך תחלופת צוותים, ואיתה גם KLM ההולנדית. אלא שמי שבאופן מפתיע פועלת באופן דומה בחלק מטיסותיה היא דווקא משלנו – ישראייר.
לקוחות שרכשו כרטיסי טיסה עם חברת התעופה הישראלית גילו כי בחלק מהטיסות, המטוס עוצר בקפריסין. הסיבה לכך היא משום שישראייר מבצעת חכירה רטובה הכוללת צוותים זרים אשר מתפעלים את הטיסה, וזאת בשל הביקוש הרב לטיסות בחג הפסח. הדבר מהווה הפתעה גמורה עבור הישראלים שהתאכזבו לגלות כי הם נאלצים לנחות במדינה נוספת למרות ששילמו עבור חברה ישראלית.
 
יש לציין כי רק לאחרונה ישראייר הודיעה על חזרה לגודל צי מטוסים במתכונת שהייתה זמינה לחברה ערב פרוץ המלחמה וכי יתאפשר לחבר התעופה להוציא אל הפועל את תוכניתה המסחרית המקורית ולהטיס מעל כ- 100 אלף נוסעים במהלך חג הפסח וחודש אפריל 2024
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה