תיירות

ארקיע בבשורה אדירה לנוסעים: זה המטוס החדש שרכשה

חברת התעופה מתחדשת במטוס איירבס נוסף שמצטרף לצי המטוסים של החברה. דירקטוריון החברה  אישר ביום חמישי עסקה לחכירה יבשה של מטוס איירבס 321 CEO
מערכת ice | 
ארקיע (צילום shutterstock)
אחרי שפורסם שאל על וישראייר הודיעו על הרחבת ציי המטוסים שלהן, גם חברת התעופה השלישית בגודלה בישראל, ארקיע, נכנסת למהלך שכזה כדי לענות על הביקושים הגדולים שצפויים בקיץ, בטח אחרי המקרים האחרונים בהם נוסעים נתקעו בחו"ל בשל תקלה כזו או אחרת באחד המטוסים.
על פי ההודעה שפרסמה הבוקר [ראשון] ארקיע, היא מתחדשת במטוס איירבס נוסף שמצטרף לצי המטוסים של החברה דירקטוריון החברה  אישר ביום חמישי עסקה לחכירה יבשה של מטוס איירבס 321 CEO.
 
המטוס יופעל על ידי ארקיע ויתווסף לצי המטוסים של החברה. בימים אלו ארקיע מצפה להשלמת העסקה ובמהלך החודש הבא לקליטת המטוס. החברה רואה במהלך זה, הזדמנות לחיזוק צי המטוסים וחיזוק פעילותה.
מארקיע נמסר: "המטוס הנוסף אשר יצטרף לצי המטוסים, יאפשר לארקיע להרחיב את כמות הטיסות ומפת היעדים. זה כחלק מההכנות של החברה לקיץ הקרוב". מבנה המטוס החדש - 220 מושבים, זהה בתוצרתו ל2 מטוסי האירבס 321 NEO הקיימים בצי החברה. יחד עם המטוס החדש, צי ארקיע ימנה 6 מטוסים בהפעלה עצמית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה