כסף וצרכנות

בהשקעה של מיליון שקל: רשת הנעליים משיקה סניף חדש במרכז הארץ

חנות BIRKENSTOCK נפתחה לקהל הרחב בקניון רמת אביב, ותהיה השלישית בארץ של מותג הנעליים הגרמני. המנכ"ל המשותף טוביאס ליבנה: "מגוון רחב לצד חווית קנייה ייחודית". וגם: הכפכף הקלאסי והאייקוני מדגם ARIZONA מביא הקיץ טוויסט מעניין
מערכת ice |  2
פתיחת חנות בירקנשטוק קניון רמת אביב (צילום שני צוויג)
חנות BIRKENSTOCK (בירקנשטוק) חדשה בקונספט העיצובי העולמי נפתחה לקהל הרחב בקניון רמת אביב. החנות החדשה מציעה חווית קנייה חדשנית ומהנה ותציע את קולקציית אביב קיץ 24 המאופיינת השנה בצבעוניות נועזת ועיצוב חדשני. החנות השלישית של המותג BIRKENSTOCK בקניון רמת אביב משתרעת על שטח של כ-75 מ"ר ובהשקעה של כמיליון שקל, ומצטרפת לחנויות בקניון שבעת הכוכבים ובנמל תל אביב. 
החנות החדשה נבנתה בקונספט העיצובי העדכני של BIRKENSTOCK העולמית ותציע את קולקציית אביב קיץ 2024 לנשים, גברים וילדים. המותג הבינלאומי והוותיק עוסק במלאכת ייצור נעליים מזה 240 שנה והכפכפים הקלאסיים הפכו לאייקוניים וטרנדיים כבר מזמן. 
 
המותג הגרמני שומר על סטנדרט גבוה ועל שימוש בחומרים איכותיים ועם זאת נוקט בגישה ירוקה ועושה שימוש בחומרים ממוחזרים וטבעיים ובטכנולוגיה ידידותית לסביבה. טוביאס ליבנה, מנכ"ל משותף ברשת Originals מסר: "אנו שמחים להשיק את החנות השלישית של המותג BIRKENSTOCK".
"יחד עם החנויות בקניון שבעת הכוכבים ובנמל תל אביב, נביא לצרכנים בישראל את המגוון הכי רחב בארץ לצד חווית קנייה ייחודית", הוסיף המנכ"ל המשותף ליבנה. "קניון רמת אביב הוא מיקום מצוין המציע מגוון מותגים בינלאומיים רחב ולכן בחרנו לפתוח בו את חנות הקונספט השלישית של המותג".
 
המותג שומר על הסטנדרטים הגבוהים שהציב לעצמו ושם דגש על איכות ונוחות מקסימלית תוך כדי הקפדה על עיצוב מדויק המשלב צבעוניות וטקסטורות מיוחדות. הכפכף הקלאסי והאייקוני מדגם ARIZONA מביא הקיץ טוויסט מעניין: אבזמים גדולים וצבעוניות נועזת תוך שמירה על קווי המתאר המקוריים והקפדה על איכות, נוחות ועמידות.
דגמי EVA המותאמים בדיוק לעונת הרחצה מגיעים בעיצוב חדשני, במגוון רחב של צבעים קיציים וכיפים. דגמי EVA קלי משקל, גמישים, עמידים ומותאמים לסביבה רטובה כמו ים ובריכה אשר ישדרגו את הלוק לקיץ הקרוב. 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מהעם חוץ מחוץ
    רונה 05/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפשר לצאת מאזור הנוחות גם דרומה ??
    סגור
  • 1.
    אחלה מותג קונה רק מכם ?? (ל"ת)
    איכות לא מילה רעה 05/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור