כסף וצרכנות

רשת העוגיות הבינלאומית מתרחבת: זה הסניף החדש שנפתח בישראל

סופט קוקיס פותחת סניף דגל בקניון עופר רחובות בהשקעה הנאמדת בחצי מיליון שקל. בתפריט: מבחר רחב של עוגיות בטעם בייתי, קרפים, וופל בלגי, גלידה ועוד. מנכ"ל הקניון יהודה אורן: "הסניף החדש מציע גם קינוחים ומתוקים טעימים עם הפתעות, במחירים נוחים"
מערכת ice | 
סניף סופט קוקיז החדש בקניון עופר רחובות (צילום יח"צ)
רשת סופט קוקיס פותחת השבוע סניף דגל, בקניון עופר רחובות, מקבוצת קניוני עופר, בהשקעה הנאמדת בכחצי מיליון שקל. הסניף החדש, שזהו הסניף ה-18 של הרשת בישראל, משתרע על שטח של כ-50 מ"ר, בקומה הראשונה של הקניון, ומציע מבחר רחב של עוגיות בטעם בייתי, עשויות מבצק עוגיות במתכון סודי של הרשת העולמית, שזכה להצלחה מרובה בישראל. בנוסף, הסניף מציע מגוון רחב של מתוקים כמו: קרפים, וופל בלגי, משקאות מיוחדים, גלידה אמריקנית, מילקשייקים ועוד. 
יהודה אורן מנכ"ל עופר רחובות מסר: "טרנד האפייה בעבודת יד המשלב הקפדה על הטריות, הוא הדבר החם ברשתות החברתיות, בארץ ובעולם. החנות החדשה של  'סופט קוקיס' מביאה לצרכנים בדיוק את זה: עוגיות בייתיות, איכותיות וטריות במגוון תוספות  טעימות ומיוחדות, אך לא רק, הסניף החדש מציע גם קינוחים ומתוקים טעימים עם הפתעות, במחירים נוחים". לדברי אורן: "בהמשך לאסטרטגיית הקניון אנו נמשיך להכניס מותגים כסופט קוקיס המעניקים חוויה קולינארית לקהל הרחב".  
 
רשת העוגיות "סופט קוקיס" המונה 18 סניפים ברחבי הארץ, מייצרת עוגיות ממתכון סודי. הבצק הטרי נאפה בכל בוקר במקום, וכלל מגוון רחב של עוגיות בכל מיני מילויים שוקולד צ'יפס, נוטלה , M&M, ועוד . בנוסף הרשת מציעה גלידה אמריקנית ייחודית שניתן להזמין בשברי עוגיות, רטבים. קרפים מרכיבים טבעיים וקפה איכותי מאיטליה. בנוסף מארזים מתוקים בהרכבה אישית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה