תקשורת ומדיה

כתב דה מרקר חוטף מפילבר: "מלא שנאה, תיזה הזויה"

עד המדינה בתיק 4000 יצא נגד נתי טוקר: "דוגמה קלאסית לכתב "כלכלי" של עיתון ל"אנשים חושבים" שחושב שאפשר לעשות צחוק מכולכם, בנסיון נואש להציל את אמינותו המתרסקת", ריקלין הוסיף: "יפה שאתה מתייחס ברצינות למישהו כל כך לא רציני"
מערכת ice |  2
שלמה פילבר
עיתונאי דה מרקר נתי טוקר סופג אש מעד המדינה בתיק 4000 שלמה פילבר, לאחר שנתן בטוויטר את התייחסותו להפרדה המבנית בבזק ורמז כי הוא או טיפש או מושחת מאוד בהתאם לפעולותיו לכאורה.
טוקר כתב: "מי שטוען שהיוזמה של פילבר לביטול הפרדה מבנית בבזק היתה דיל מול התחייבות שלהם לפרוש סיבים - רק מזכיר שכיום יש מתווה שבו יש יותר סיבים (100% סיבים ולא 76%), ועד היום בזק בלי ביטול הפרדה מבנית. אז או שפילבר היה רגולטור טיפש מאוד, או מושחת מאוד. אני חושב שאני יודע את התשובה".
 
פילבר תקף: "דוגמה קלאסית לכתב "כלכלי" של עיתון ל"אנשים חושבים" שחושב שאפשר לעשות צחוק מכולכם, בנסיון נואש להציל את אמינותו המתרסקת. נתי, שכחת להכניס למשוואה את ההפסד למשק על איחור של 5 שנות השקעה. (מה שנקרא NPV בחישובי השקעות וכלכלה - משהו שמעולם לא הבנת בו). ספוילר- הנדל מעריך ב 52 מיליארד".
 
עוד הוסיף דוגמא לידיעה שעלתה בעבר: "ו"גם שעון מקולקל מראה פעמיים ביממה את השעה הנכונה." הנה כתבה שבה לרגע אחד נפלטה לטוקר האמת (ואז חזר מהר לפוזיציה)".
שמעון ריקלין מערוץ 14 כתב: "יפה שאתה מתייחס ברצינות למישהו כל כך לא רציני", פילבר ענה: "אל תזלזל ביריב נחוש ומלא שנאה. כל הטרלול שהמדינה עוברת כבר 3 שנים נולד מאיזה "תיזה" הזויה שהם הציגו וחלחלה כמו תולעת רעילה לגופי נחקירה והאכיפה. ורק באיחור גדול כולם מבינים עתה שהתשתית העובדתית שהציגו לציבור היתה שיקרית, והמציאות חושפת את קלונם. (ניסו גם בנושא הגז אך שם נכשלו)".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ריקלין תוציא את הלשון מהתחת של ביבי לפני שאתה מדבר (ל"ת)
    עצה 03/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    נטי טוקר יצור מבחיל
    הנרי 03/2022/16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חרדי יעני מחמד. חנפן מגעיל
    סגור