תקשורת ומדיה

בן כספית עוקץ את פילבר: "אתה רוצה קרדיט אז תגיד. ניתן לך"

ויכוח לוהט שנערך בין השניים בבוקר בעקבות בחירתו של מועמד תקווה חדשה אלי לנקרי לראשות עיריית אילת נסגר בציוץ נוסף של פילבר בו הודה "המערכה הזו הייתה בין תקווה חדשה לליכוד ובמבחן התוצאה סער ניצח", בן כספית עקץ: "אז למה מלכתחילה היית צריך להיכנס לקטטה המטופשת בבוקר?"
מערכת ice |  2
בן כספית ושלמה פילבר (צילום הדס פרטוש ומרים אלסטר פלאש 90)
הבחירות לראשות עיריית אילת נסגרו הבוקר עם הכרזה על כך אלי לנקרי, המועמד מטעם מפלגת תקווה חדשה ניצח את ראש העיר לשעבר והמועמד מטעם הליכוד, גבי קדוש. פילבר טען כי לא היה מדובר בכלל בקרב בין מפלגות אלא בעבודת מטה ושטח טובה מצד צוותו שליוו את לנקרי ונכנס בבוקר בכספית שצייץ כי מדובר מניצחון נוסף לסער על נתניהו.
"מהנעשה באילת: בבחירות לראשות העיר אתמול ניצח המועמד של "תקווה חדשה" אלי לנקרי את המועמד של בנימין נתניהו, רה"ע לשעבר גבי קדוש. בקיצור, גדעון סער שוב ניצח את נתניהו. שמישהו יגביר את המזגן בקיסריה". צייץ העיתונאי בבוקר עם היוודע התוצאות. עד המדינה במשפט נתניהו צייץ לו בחזרה בעקיצה "בן, עיתונאים צריכים לדייק! מי שניצח כאן (את המועמד של נתניהו) היו הצוות שלי ואני שהתבשלנו חודש ימים ב 40⁰, כל הזמן הזה אנשי תקווה חדשה היו במזגן בתל אביב, לא מעורבים כלל (לא בארגון ולא במימון). אמיתית, אלי היה מועמד עצמאי ללא זיקה. אבל הי, תמיד כיף לחבור למנצח". כאן נפתחה מלחמת ציוצים בין השניים.
 
כספית שאל בתגובה "אז לנקרי לא היה מועמד שנתמך ע"י "תקווה חדשה"?". פילבר השיב "כדאי שתפנה אליו בשאלה. הקמפיין היה של מועמד עצמאי ללא זיקה לאף מפלגה ארצית. (בניגוד לקדוש שהוגדר 'מועמד הליכוד')". שדרן 103 הגיב בשאלה נוספת "אז למה השר יועז הנדל, למשל, הגיע בשבוע שעבר לאילת (בחום כבד) להשתתף בכנס שלו? כנהוג במפלגה שמריצה מועמד?". פילבר השיב כי "הוא לא השתתף בכנס. הוא הגיע להצטלם עם צוות בזק שפורס סיבים אופטיים, וליד הטכנאים ונתן הצהרה על הסיבים עם אלי שמכהן כמ"מ רה"ע, (כפי שהוא עושה בהרבה ערים באחרונה). גם אלכס קושנר וגם ליברמן שלחו תמיכה".
לאחר מלחמת ציוצי התוכחה אחד כלפי השני הערב פילבר פרסם "הציוץ הזה שלי גרר הרבה תגובות ואמוציות. כמי שנאמן לאמת, ראוי להבהיר: במקביל לקרב החפירות שניהלנו אמש בשטח, במטות ובקלפיות בחום בלתי נסבל. הפכה כנראה המערכה הזו גם לקרב ברמה הארצית בין מפלגות שהתגייסו לעזור - תקווה חדשה נגד הליכוד ובמבחן התוצאה סער ניצח". כספית עקץ אותו וכתב בתגובה "אז למה מלכתחילה היית צריך להיכנס לקטטה המטופשת בבוקר? אתה רוצה קרדיט? תגיד שאתה הקמפיינר, ניתן לך בנדיבות".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ניתן לך בנדיבות
    מולי ברגר 08/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כמה יוהרה אטימות והתנשאות. בן כספית ניצח וזכה בתואר האיש המגעיל והדוחה ביותר של העשור
    סגור
  • 1.
    חלס עם השטויות
    דוד 08/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את מי מעניין הקשקשת של כספית ופילבר.כמה זבל אפשר להאכיל את הציבור שגם כך קשה לו?????
    סגור