קריירה ולימודים

המתמודד של נתניהו הפסיד: זה ראש עיריית אילת החדש

אתמול נערכו בחירות מיוחדות לבחירת ראש העיר באילת. עם שיעור הצבעה נמוך ומאבק צמוד עם נציג הליכוד, אלי לנקרי מי שהיה ראש העיר בחודשיים האחרונים, נבחר לראשות עיריית אילת
אביחי דלאל |  1
אלי לנקרי (צילום דוברות עיריית אילת)
אחרי מסע בחירות מיוחד וזריז יחסית שערך כחודשיים, הבחירות לראשות עיריית אילת הגיעו לסיומם אמש (שלישי) ואלי לנקרי נבחר ברוב קולות לראשות עיריית אילת לאחר מאבק צמוד עם מי ראש עיריית אילת לשעבר, גבי קדוש. 
באילת רשמו שיעור הצבעה נמוך על אף התעניינות גבוהה שאיפיינה את השבועות האחרונים ורק 13,893 תושבים  המהווים אחוז הצבעה של 25.79% מתוך 55,064 בעלי זכות הצבעה מימשו את זכותם בבחירות המיוחדות לראשות העיר אילת.
המועמד הנבחר הוא אלי לנקרי, ממלא מקומו של מאיר יצחק הלוי ונציג תקווה חדשה. לנקרי שימש כראש העיר בפועל לאחר שיצחק הלוי פינה את הכיסא ונכנס לכנסת לאחר ששר השיכון והבינוי זאב אלקין התפטר במסגרת החוק הנורבגי. 
כאמור, אלי לנקרי נבחר לראשות עיריית אילת ברוב של 44.7% שהם 6,104 קולות וניצח בקרב צמוד את גבי קדוש מי שהיה ראש העיר וקיבל 41.2% שהם 5,627 קולות. שני המתמודדים האחרים שלא סומנו כפייבוריטים רשמו תוצאות מאכזבות מהבחירות כשהדס מילוא זכתה ל-6.9% שהם 947 קולות ויעקב קיסוס זכה ל-7.2% שהם 984 קולות בלבד.
בתקווה חדשה חגגו את הזכייה של לנקרי על אחת כמה וכמה לאחר ההתמודדות נגד קדוש נציג הליכוד בעיר. שר המשפטים גדעון סער שיחרר הודעת תמיכה עם פרסום התוצאות: ״ברכות לראש העיר הנבחר של אילת אלי לנקרי. תושבי אילת בחרו נכון לטובת העיר והחליטו להמשיך קדימה במקום לחזור אחורה. בהצלחה לאלי ולאילת״.
גם ראש העיר לשעבר ומי שתמך בלנקרי, מאיר יצחק הלוי התייחס: "תושבי אילת היקרים היום אתם זוכים בראש עירייה איכותי, מסור וישר אשר ישקיע את מרצו לטובת פיתוח העיר והשבחת איכות חיי התושבים. ברכות לידידי וחברי אלי לנקרי על זכייתו בבחירות לראשות העיר אילת. אלי יקר בהצלחה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תקווה חדשה
    אקי 08/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זה בית זונות לנקרי ומאיר וסימה התחילו דרכם במערך אחר כך עברו לקדימהאחר כך ליכוד ועכשיו תקווה מחר לשרותים
    סגור