תקשורת ומדיה

שני נרצחים בפיגוע ירי בת"א, מצוד ענק אחר המחבל

חמישה פצועים ושני נרצחים בפיגוע ירי מחריד בדיזינגוף בתל אביב, ככל הנראה 2 מחבלים נוטרלו. כוחות הביטחון מבקשת מהתושבים להשאר בבתים ולא לצאת למרפסת, חיפוש אחר מחבל נוסף שנמלט מהזירה
מערכת ice |  2
פיגוע ירי תל אביב (צילום אבשלום ששוני פלאש 90)

פיגוע ירי רצחני אירע הערב (חמישי) בפינת הרחובות דיזנגוף-גורדון במרכז תל אביב. שישה נפגעים לפחות במצב קשה. כוחות המשטרה פתחו במרדף אחרי המחבלים שככל הנראה נוטרלו חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי .
 

הציבור התבקש שלא להגיע למקום ולאפשר לכוחות הביטחון לטפל באירוע, כמו כן התבקשו התושבים באיזור להסתגר בבתיהם ולא לצאת למרפסות מחשש שהאירוע יימשך עם ירי נוסף.

מהמשטרה נמסר: "בהמשך לאירוע בתל אביב, אנו נמצאים בעיצומו של הטיפול באירוע, מאות שוטרים לוחמים וכוחות נוספים מבצעים סריקות נרחבות במתחם ובסמוך לו.  משטרת ישראל קוראת לקהל הסקרנים שמתקהלים בזירת האירוע,  לעזוב את המקום ולהיכנס לבתיהם- הדבר מקשה ומפריע מאוד לטיפול באירוע. בנוסף אנו מבקשים להימנע מהפצת הודעות ואינפורמציה לא מבוססת שיש בה בכדי לזרוע בהלה נוספת בקרב הציבור. הודעות רשמיות יועברו על ידי המשטרה מיד השלמת הפעילות המבצעית".
 


ממשטרת ישראל נמסר כי: "קולות ירי נשמעו ברחוב דיזינגוף בתל אביב, בשלב זה ידוע על שני נפגעים. כוחות משטרה גדולים בזירה, הציבור מתבקש שלא להגיע למקום ולאפשר לכוחות הביטחון לטפל באירוע".
 

הודעת מד"א: "בשעה 21:00 התקבל דיווח על מספר פצועים מירי במספר זירות, ברחוב דיזינגוף - גורדון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי למספר פצועים בדרגות פציעות שונות".


זירת הפיגוע, צילום: אבשלום ששוני פלאש 90
דוברות המשטרה הוסיפה אזהרה: "הציבור מתבקש להתרחק מהאזור, יש להסתגר בבתים ולא לעמוד בחלונות, יש לתת לשוטרים לבצע את עבודתם, חשיבות עליונה להישמע להנחיות השוטרים, מבקשים שסקרנים לא יגיעו, הזירה עדיין פעילה ויש סכון משמעותי וכל אירוע חריג להתרחק ולדווח מיידית למוקד החירום של המשטרה".
 



לאחר מכן, עיריית גבעתיים מסרה בהודעה משלה: "תושבים יקרים, לאור המצב האירועים הערב 7.4.2022 ומחר - מבוטלים. שמרו על עצמכם. המוקד העירוני עומד לרשותכם 24/7 בטלפון 3107*".

על פי אחד הדיווחים: "2 מחבלים חוסלו, מחבל אחד מתבצר עם בני ערובה בפרוג 26", דיווח אחר גרס כי "בבית החולים איכילוב הופעל נוהל אירוע רב נפגעים. נפתח קו מידע לציבור שמספרו ‭."1255-133

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אופי של עקרב רצחני - לא מסוגל לא לעקוץ
    ארנון תל-אביבי 04/2022/07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מתי נבין ? אנחנו מול עקרבים . עקרב לא צריך סיבה בשביל לעקוץ .ערבים - זה האופי שלהם . ב 70 ק"מ בין חוף ים התיכון לגדת נהר הירדן - זה או הם או אנחנו . ההבדל - לנו אין ארץ אחרת. ניסינו את הזיית "שלום-אוסלו" שהתפוצץ לכולנו בפנים. כאן ארצנו הקטנטונת היחידה
    סגור
  • גל טרור 2022
    חסוי 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צ מסכים איתך ב100%
    סגור