תקשורת ומדיה

בן גביר צייץ נגד ראש השב"כ ועורר סערת ענק

חבר הכנסת איתמר בן גביר עורר סערה בציוץ נגד ראש השב"כ, שגרר את ראש הממשלה נפתלי בנט, וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד, להגיב בחריפות: "מעשה אנטי-ישראלי פחדני"
מערכת ice |  4
יאיר לפיד, איתמר בן גביר (צילום פלאש 90)
בזמן שהבוקר (שישי) נשמעו קריאות: ״ברוח, בדם, נפדה את אל אקצא״ בהר הבית, לצד דווחים של הסהר האדום הפלסטיני על 12 פצועים, הפוליטיקאים המשיכו להתעסק בציוצי בטוויטר. 
 
יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר, עורר סערה שהפיץ הודעה שנויה במחלוקת, בה תקף בחריפות את ראש השב"כ רונן בר. בן גביר התייחס לפרסום בחדשות 12, לפיו השב"כ הציג חוות דעת שהעלייה להר הבית של בן גביר היא "חומר נפץ שצריך לנטרל". בתגובה הפיץ יו"ר עוצמה יהודית מודעה בה נכתב : "רונן בר, נכשלת בהר הבית, בבאר שבע, בבני ברק, בחדרה ובעזה - ועכשיו אתה מאשים את איתמר בן גביר ואומר שצריך לנטרל אותו? תפסיק לתדרך, תתחיל לעבוד"
 
ראש הממשלה מיהר להגיב וכתב בין היתר: "הקמפיין הפוליטי המסוכן נגד השב"כ והעומד בראשו הוא מעשה אנטי-ישראלי פחדני שנועד להבעיר את המדינה באש של קנאות וכאוס. אם יש למישהו טענות לגבי החלטות מדיניות - אני ראש הממשלה. אני הכתובת. לוחמי השב"כ, רונן - אני אוהב אתכם" .
 
ח"כ מהאופזיציה לא נשאר חייב וענה: "בנט משתמש בראש השב"כ לצרכיו הפוליטיים. אני אוהב את אנשי השב"כ ומגן עליהם בוועדות הכנסת, אולם אסור לראש השב"כ לתדרך נגד נבחר ציבור . בדברי בנט אין התייחסות עניינית לכך ששב"כ מתדרך נגד נבחר ציבור, ההגיון המעוות שמסתתר אחרי דבריו זה שלשב"כ מותר לתדרך נגדי, אבל לי אסור להגיב להסתה שלהם נגדי. צביעות".
 
הויכוח לא הסתיים כאן, כאשר גם ח"כ בצלאל סמוטריץ' ושר החוץ יאיר לפיד, מיהרו להצטרף לחגיגה ולזכות בקצת כותרות : "נפתלי בנט ממשיך לשקר ולפלג בקצב שהוא נושם. יו"ר הציונות הדתית מעולם לא התבטא כנגד ראש השב"כ רונן בר והוא מלא הערכה למלחמה של הארגון והעומד בראשו בטרור האיסלאמי " כתב יו"ר הציונות הדתית.
 
גם שר החוץ כאמור הגיב לדברים וכתב: "איתמר בן גביר, העבריין המורשע שנתניהו רוצה למנות לשר הבט״פ, סימן לעצמו מטרה חדשה להתקפות שלו. ראש השב״כ ולוחמיו. אני מצפה מראש האופוזיציה לגנות בחריפות את בן גביר".
 
הסגאה לא נגמרה כאן, כאשר בן גביר ביקש להגיד את המילה האחרונה וצייץ בתגובה לשר החוץ : "לא הגעת לטקסי יום השואה, לא שמענו אותך מול ירדן או איראן, כבר התחלתי לדאוג ששוב נעלמת לאיזו חופשה במדריד/פריז/לונדון/ארה"ב"
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אני לא חסיד של בן גביר אבל הוא צודק!!
    לוחם 05/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחבלים מכתבים ללפיד מה לעשות בושה
    סגור
  • 2.
    הצילומים הם תעמולה.יאיר-איש נורמל , בן גביר - סתם צרחן (ל"ת)
    גדעון ארליך 04/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    יצור נאלח. תת אנוש (ל"ת)
    יי 04/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אתה מתכוון לבנט הנוכל מרעננה? (ל"ת)
    מנדלשיט 04/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור