תקשורת ומדיה

גל"צ מסתבכת: האם בג"ץ ידיח את אלטשטיין מפיקוד התחנה?

ארגון "הצלחה" עתר לבג"ץ בבקשה לקבל צו על תנאי שיחייב את משרד הביטחון ואת שר הביטחון בני גנץ למנות ועדת איתור שתבחר מנהל/ת קבוע/ה לתחנת גלי צה"ל. כמו כן מבקשת עמותת הצלחה, מגישת העתירה, למתן צו מניעה להארכת מינויה הזמני של מנהלת התחנה, גלית אלטשטיין
מערכת ice |  6
גל"צ (צילום: אייס) (צילום אייס)
עמותת הצלחה עתרה לבג"ץ בבקשה לקבל צו על תנאי שיחייב את משרד הביטחון ואת שר הביטחון בני גנץ למנות ועדת איתור שתבחר מנהל/ת קבוע/ה לתחנת גלי צה"ל, כך על פי גלובס.
המינוי הזמני של אלטשטיין נעשה בתיווכו של אבי בניהו במינוי שאמור היה להימשך שלושה חודשים - עם אופציה להשאירה בתפקיד עד תשעה חודשים שאמורים להסתיים בתחילת יולי, אך כעת בקשת העמותה צו למניעת הארכת המינוי הזמני וכן שלא ימונה במקומה מישהו אחר במינוי זמני, אלא רק במינוי קבוע. 
כידוע, בעת כהונתה הזמנית ביצעה אלטשטיין לא מעט שינויים מהותיים בתחנה: היא הזיזה מהמשבצת הקבועה שלו את יעקב ברדוגו ששידר בכל יום עם ירון וילנסקי בשעה חמש בערב, תכנית פופולרית שזכתה למאות אלפי מאזינים. ברדוגו הועבר ליום שישי בלבד עם התכנית מחשבות בע"מ. היא גם ביצעה מהלכים כמו פרידה מראש מערכת החדשות אמיר איבגי והחלפתו בעיתונאי אילן ליאור.
 
עמותת הצלחה טוענת שהשיהוי במינוי מעלה חשש כבד לשיקולים זרים ועומד בניגוד לכל כללי מנהל תקין. בעתירה מובע החשש כי לנוכח המצב הפרלמנטרי והאפשרות שבקרוב יוחלט על פיזור הכנסת ועריכת בחירות קיים חשש מושכל שהמינוי יידחה עד לאחר הבחירות והקמת ממשלה חדשה ומינוי שר ביטחון חדש, ולכן יש לקיים דיון דחוף במינוי.
ובתוך כך, בית המשפט מתבקש לקיים דיון דחוף בעתירה בשל הימשכותו של תהליך המינוי של ועדת האיתור לאורך חודשים רבים.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עוד קישקוש
    עודד 05/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בגצ בפגרה עד אמצע מאי ואז ישנן עתירות קודמות לא לשטחים יש כבר מחליפים מאותרים סבלנות... ימניים מלא מלא עם תוכנית אחת לסגור את התחנה במתכונת הנוכחית ואחת שתשדר מוסיקה שרובה בעריכת החיילים. ועורכים מזדמנים ( אנשי ציבור וכו) סבלנות...
    סגור
  • 2.
    לימנים שבינינו: להסתכל על השמאלנים להפנים ולבצע בדיוק כ (ל"ת)
    יוסף זיקים 05/2022/03
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 1.
    אין לימין טעם לכעוס, אלא רק להביט וללמוד איך שולטים.
    גל 05/2022/03
    הגב לתגובה זו
    7 0
    שמים אנשים שלך בכל מקום, מעיפים את אנשי הצד השני ומציפים באנשים שלך. ומתעלמים מתלונות והאשמות היריב הפוליטי. הן יחלפו, השתולים שלך ישארו שנים.
    סגור
  • אנשי הימין פשוט מדברים רע
    עודד 05/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השמאלנים מדברים על וממוקדים. ברדוגו גרם לימין נזק עצום בכך שאנשים כמוני שח שכבר עשו את המהפך הנפשי ועברו משמאל לימין- עצרו את המהלך כי הבינו שאין להם שפה משותפת עם הביוב הזה שאגב תקף גם אנשי ימין בצורה מעוררת חלחלה ( לא בטוח שהוא יודע את הפירוש...)
    סגור
  • כל מילה חקוקה בסלע (ל"ת)
    יוסף זיקים 05/2022/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • אמת
    אדי 05/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמת מקוממת
    סגור