תקשורת ומדיה

בן גביר תוקף את הפרקליטות: "הגיע הזמן לחזור מכל ההאשמות"

בעקבות דחיית בית המשפט את בקשת הפרקליטות לתקן את כתב האישום בתיק 4000 בסוגיית מועד פגישת ההנחיה, המערכת הפוליטית והתקשורתית גועשת. ח"כ עמיחי שיקלי האשים הבוקר את הפרקליטות בסיכול ממוקד, וח"כ איתמר בן גביר צייץ: "הגיע הזמן שהפרקליטות תחזור בה מכל האישומים"
מערכת ice |  3
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)

בית המשפט דחה הבוקר (שלישי) את בקשת הפרקליטות לתקן את כתב האישום בתיק 4000 בסוגיית מועד פגישת ההנחיה עם עד התביעה שלמה פילבר. לכאורה, מדובר בדרמה של ממש שמעמידה בסימן שאלה גדול את אופי ההאשמות בתיק.

ההחלטה הביאה לסערה פוליטית ותקשורתית בה הרבה פוליטיקאים ואנשי תקשורת מתייחסים לסוגיה, ביניהם חבר הכנסת עמיחי שיקלי שהאשים את הפרקליטות בסיכול ממוקד.
 


גם חבר הכנסת איתמר בן גביר פרסם הבוקר ציוץ בטוויטר בו הוא קורא לפרקליטות לקחת צעד לאחור ולחזור בה מכל האישומים המשפטיים בהם עומד לדין ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו בסעיפה שוחד, מרמה והפרת אמונים.
 
כך צייץ בן גביר: "תיק 4,000 קרס. היום כולם מבינים שרה"מ הודח, במסגרת פוטש פוליטי של היועמ"ש מנדלבליט. הגיע הזמן שהפרקליטות תחזור בה מכל האישומים".
  
אמש הגיש חברת הכנסת בן גביר מכתב התראה טרם נקיטת הליכים משפטיים לצלם כאן 11 שלכאורה הכפיש את שמו ושיקר בשידור חי. 
 
בעקבות אירועי יום ירושלים, הצלם איאד חראב שהגיע לסקר כצלם כאן 11, נזקק לטיפול רפואי בעקבות תקיפת פעילי לה פמיליה. חראב התראיין בערוצי התקשורת השונים וסיפר על פציעתו בשמעון הצדיק (שכונת שייח' ג'ראח) תוך שהוא מאשים את חבר הכנסת בן גביר שלא סייע לו כאשר ביקש ממנו עזרה. אלא שמחלקת הדוברות של חבר הכנסת בן גביר העלתה סרטון שמפריך את טענותיו של הצלם
 
בעקבות הראיונות השקריים, לטענתו של בן גביר, החליט חבר הכנסת לשגר לצלם מכתב התראה ובו דרישה כספית על סך מיליון שקל ובקשת התנצלות. 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא לוותר,הגיע זמן שיבינו לא לטפס על בן גביר כי זה קל. (ל"ת)
    כאן שקרנים 06/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    למחבלים ובן גביר מגן עליו?
    12 שנה ביבי תרם כסף 05/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ואללה הייתי בעדו עד הרגע עוד נוכל פוליטקאי הייתי צריך לדעת
    סגור
  • 1.
    הפרקליטות
    א 05/2022/31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא יחזרו בהם רק בגלל האגו שלהם מושחתים להעמיד אותם לדין
    סגור