תקשורת ומדיה

"יותר גדול מהניצחון של בגין": הרשת סוערת מנפילת הממשלה

נפילת הממשלה וההליכה לבחירות בספטמבר הובילה לגל של תגובות ברשתות החברתיות. ינון מגל צייץ: "שהחיינו", ריקלין הוסיף: "ברוך שפטרנו מעונשם של אלה, יותר גדול מהניצחון של בגין"
מערכת ice |  1
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
דרמת ענק בממשלה. לאחר שמוצו הניסיונות לייצב את הקואליציה ואלו לא צלחו והפערים הפכו גדולים מדי לסגירה, ראש הממשלה נפתלי בנט וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד סיכמו על הצעת חוק פיזור הכנסת שתובא בשבוע הבא לאישור הכנסת. לאחר אישורה תתבצע הרוטציה באופן מסודר. בינתיים, הרשת סוערת כאשר אף עיתונאי לא חסך בתגובתו להחלטה. 
ינון מגל כתב: "בנט בתגובה ראשונה: יש לנו ממשלת מעבר מצוינת. ממשיכים". עוד לפני כן כתב העיתונאי בשרשרת ציוצים: "דווקא היה כיף", "שהחיינו", "אמבולנס להוד השרון", "בן בן, זה נגמר", "אורבך בתגובה: 'אקבל החלטה בערב'". 
גיא לרר, אחד ממקדמי מחאת האוהלים בימים האחרונים, כתב: "בקצב ההתפתחויות הפוליטיות, מחאת האוהלים החדשה תוכל להפיל כאן שתיים שלוש ממשלות בכיף".  נדב איל כתב: נדב איל: "הממשלה הזו נפלה. הניסוי של חיבור מכל הקצוות, כפי שהוצג לקהילה הבינ"ל (ולעם ישראל, "ממשלת הרצון הטוב") - נכשל. גם: היא נופלת בלי שבנט ולפיד בוגדים אחד בשני. ובלי שהם מאפשרים לצד השני למקם את החרב על הצוואר. הם נופלים עליה. ולפיד יקבל את ביידן בנתב"ג".
שמעון ריקלין צייץ: הניצחון הזה. בהפלת ממשלת מוקדי הכוח של המיעוט. למרות חבירה חסרת תקדים של ההון התקשורת המשטרה הפרקליטות ובית המשפט עם פוליטיקאים מטעם. הניצחון הזה בעיני גדול יותר מהניצחון של בגין במה שמתקרה בטעות המהפך. הם השמיצו וביזו אותנו. ויכול יכולנו להם. כעת יש הזדמנות למהפך האמיתי. זה בידינו". עוד לפני כן צייץ ריקלין: "ברוך שפטרנו מעונשם של אלה". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לפיד לא מתאים אפילו לזמן קצר
    אורה 06/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 2
    יש לי פחד אלוהים על התקופה הזאת שלפיד יהיה רוהמ ממש פחד אלוהים זה חוסר אחריות לשים אדם שאין לו השכלה ביטחונית כלכלית וכו אדם שנחשב ייסלח לי אלוהים וייסלח לי לפיד אדם שנחשב לאחד שלא מתאים בשום אופן להיות רוהמ בתוך שנה שכיהן כשר חוץ קילקל לנו כמה וכמה יחסים עים מדינות אחרות בקיצור האיש האחרון שמתאים להיות רוהמ ייכהן לערך שלושה או ארבע חודשים לדעתי זה מסוכן למדינת ישראל כי אוייבינו יודעים לנצל את חולשותינו שאלוהים יישמור עלינו אמן
    סגור