מינויים

"תעשייה שעוברת מהפכה מסחרית": זה יו"ר סוכנות החלל החדש

פרופ' דן בלומברג, סגן נשיא לפיתוח איזורי ותעשייתי באוניברסיטת בן גוריון, מונה לתפקיד יו"ר הועדה המייעצת לסוכנות החלל הישראלית: "תעשייה שעוברת מהפכה מסחרית בעל פוטנציאל משנה מציאות"
מערכת ice | 
פרופ' דן בלומברג (צילום דני מכליס אוניברסיטת בן גוריון בנגב)

שרת החדשנות, המדע והטכנולוגיה, אורית פרקש הכהן, הודיעה היום (שני) על מינויו של פרופ' דן בלומברג לתפקיד יו"ר הוועדה המייעצת לסוכנות החלל הישראלית במשרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה, לאחר שקיבלה את אישור משרד המשפטים.


בלומברג, הוא סגן נשיא לפיתוח אזורי ותעשייתי באוניברסיטת בן גוריון בנגב, בעל דוקטורט מאוניברסיטת אריזונה בתחום של גיאולוגיה פלנטרית, ומי שעמד בראש הצוות של אונ׳ בן גוריון בפיתוח הננו-לווין BGUSAT ביחד עם התעשייה האווירית.


המינוי לתפקיד, שהוא התנדבותי, נעשה בהתאם להחלטת הממשלה בנושא, הקובעת כי יו"ר סוכנות החלל הישראלית נדרש להיות מדען בעל מוניטין בתחום החלל. במסגרת תפקידו יעמוד בלומברג בראש הוועדה המייעצת של הסוכנות. 


"מדינת ישראל חברה בנבחרת מצומצמת ויוקרתית של מדינות, שלהן נגישות לחלל. כשם שהמדינה ידעה למנף נושאים אחרים, אין ספק, שגם תחום זה יתורגם לצמיחה כלכלית וחברתית. כבוד גדול הוא לי למלא תפקיד זה, וברצוני להביע את הערכתי לפועלו האדיר של פרופ׳ יצחק בן-ישראל", מסר פרופ' דן בלומברג עם כניסתו לתפקיד. 


שרת החדשנות, המדע והטכנולוגיה, אורית פרקש-הכהן, מסרה: ״מודה לפרופסור איציק בן ישראל על שירותו ארוך השנים כיו״ר סוכנות החלל, ותרומתו לסוכנות ולקידום תעשיית החלל האזרחית. אני מאחלת הצלחה לפרופסור דן בלומברג, יו״ר סוכנות החלל הנכנס, שיפעל יחד עם מנהל הסוכנות אורי אורון להמשך קידום התעשייה שעוברת מהפכה מסחרית בעל פוטנציאל משנה מציאות. בהצלחה!״

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה