תקשורת ומדיה

המטרידנית שמאיימת על שרון אלרעי פרייס וילדיה הקטינים נחשפת

ד״ר שרון אלרעי פרייס ובני משפחתה ממשיכים לספוג איומים קשים. כתב ערוץ 14 פרסם על האישה שלקחה את האיומים והמחאות צעד אחד קדימה וזאת לאחר שקיבלה צו מניעה זמני מבית משפט השלום בתל אביב
מערכת ice |  1
שרון אלרעי פרייס (צילום יונתן סינדל פלאש 90)
ד״ר שרון אלרעי פרייס, שמונתה במהלך התפשטות מגפת הקורונה בישראל  לממלאת-מקום ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, חטפה ללא הפסקה במהלך המשבר ממתנגדי חיסונים קיצוניים שאיימו על חייה.
בית משפט השלום בתל אביב הוציא נגד יוספה ברק צו מניעה זמני על פי בקשה של פרקליטות מחוז תל אביב, וזאת לאחר כי נטען שחצתה את כל הגבול כדי להפחיד ולהשפיל את עבודה של ד"ר אלרעי פרייס, כאשר פרסמה מאות פרסומים על ראש שירותי בריאות הציבור ובני משפחתה, כולל גם על בנה הקטין כאשר פרסמה עליו פרסום כוזב שאינו בעל "תו ירוק" וכי לא התחסן נגד הקורונה.
 
נתי לנגרמן, הכתב המדיני של ערוץ 14, העלה אמש (רביעי) לחשבון הטוויטר שלו סדרת ציוצים אודות אישה יוספה ברק, שמאיימת לטענתו ללא הפסקה על ילדיה של אלרעי פרייס. לנגרמן כתב כי לדברי עורך דינה של הגרוש של יוספה ברק, היא "מאיימת, מקללת, משקרת ועבריינית מורשעת", ואף הוסיף כי "היא לא מניחה לילדיה הקטנים של ד"ר שרון אלרעי פרייס, משל הייתה הבריונית בכיתתם".
 
לנגרמן המשיך בפרטים נוספים נגד ברק וטען כי ברק עם "היסטוריה עשירה במיוחד של אירועים אלימים" (דבר שמוכחש על ידי ברק). לדבריו, הפגינה מול בית הזוג פרייס בחיפה וכי נעצרה מספר פעמים, וכי החליטה שאחד מילדיה של ראש בריאות שירות הציבור לא התחסן.
יש לציין כי לטענת ברק, הדברים שפרסם לנגרמן הינם בגדר לשון הרע לאור העובדה שאינה עבריינית מורשעת כלשונו, שכן נעצרה רק פעם אחת, במה שמוגדר על ידה כ-"מעצר שווא" על פי קביעת בית המשפט וכי לא השתתפה בהפגנה מול ביתה של אלרעי פרייס.  
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה של הבתולין שלה?
    רעם 07/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יגיד לאנתרופולוגים משהו.
    סגור