תקשורת ומדיה

הסתדרות המורים: לא לקיים ימי הערכות לשנת הלימודים

גם החופש הגדול לא יעצור את שביתת המורים, הסתדרות המורים קראה למנהלים ולעובדי ההוראה של אל קיים ימי הערכות לקראת שנת הלימודים הבאה, זאת בשל הקיפאון במשא ומתן
מערכת ice |  1
יפה בן דוד הסתדרות המורים (צילום מארק ישראל סלם פול)
השביתה בהסתדרות המורים אותה מובילה מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דוד לא מראה סימני דעיכה. לאחר שהמשא ומתן בין יפה בן דוד לנציגי משרד האוצר העלו חרס, הודיעה המזכ"לית כי הסתדרות המורים מנחה את המנהלים ועובדי ההוראה שלא לקיים ימי הערכות ומפגשי הורים לקראת פתיחת שנת הלימודים.
 
כאמור מזכ״לית הסתדרות המורים, שלחה הבוקר מכתב למנכ״לית משרד החינוך, דלית שטאובר, שבו כתבה כי הובא לידיעתה שנוכח המחסור החמור בעובדי הוראה, משרד החינוך מצא ״פתרון״ למצב הקיים, באמצעות שיבוץ עובדי הוראה כמחנכים של שתי כיתות במקביל. "הסתדרות המורים לא תאפשר שיבוץ של עובד הוראה כמחנך של יותר מכיתה אחת".
 
כזכור בן דוד הודיעה כי תגיש תביעת דיבה נגד אתר האינטרנט "וואלה!" והכתבת ליאת רון אחרי שפרסמו נתונים על שכרה ועל עברה המקצועי שלטענתה אינם נכונים. הכתבה של רון התפרסמה על רקע שביתת המורים שהובילה בן דוד בסוף שנת הלימודים האחרונה. בן דוד תובעת לא פחות מ-700 אלף שקל. למרות זאת, היא אינה מפרטת מדוע מגיע לה סכום כזה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה נכון, מאחדים כיתות ולא תמיד ההורים מודעים לכך (ל"ת)
    נועה 07/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור