תקשורת ומדיה

כספית נגד מגל: "באים אלי בטענות כאילו אני אבא שלך"

ינון מגל ובן כספית בעוד ויכוח, והפעם על רקע תמיכתו של מגל בכדורגלנים מיכה ואצילי. כספית: "הציוץ שלך היה רע", מגל: "אני נגד הלינץ' החוזר"
מערכת ice |  1
בן כספית ינון מגל (צילום גיא גלעד עבור 103fm)
יינון מגל ממשיך להביע תמיכה בכדורגלנים מיכה ואצילי, אשר מואשמים בקיום יחסי מין עם קטינות ואספקת סמים להן. לפני מספר ימים צייץ בטוויטר "יש אנשים שבא להם לחגוג עם סמים ואלכוהול ונשים... וזו זכותם המלאה... פלילי זה לא היה. אז כל מי שזה מפריע לו או שהוא מקנא שיקפוץ". היום הוא מוסיף ציוץ נוסף לטובתם, בהשראת תשעה באב המתקרב. 
"ראש חודש אב. מי שמכיר את סיפור קמצא ובר קמצא שהוביל לחורבן הבית יודע שהאשמה היתה גם על החכמים, שישבו ולא מחו כשבעל הסעודה ביזה את בר קמצא, למרות שבר קמצא היה פושע ו"הגיע לו". גם אם אצילי ומיכה חטאו הם לא עברו על החוק והם כבר בוזו ונענשו והתחרטו והתנצלו! ולכן אני לא אשתוק!".
 
הציוץ הזה וקודמו עוררו דיון בתוכנית הרדיו המוגשת בדי בן כספית ויינון מגל. השניים רגילים כבר להתווכח ולהתנצח  וגם הפעם לא נרשמה רגיעה. כספית פנה למגל ואמר לו "הציוצים המגעילים שלך בנוגע לסיפור, בעלים אליי בטענות כאילו אני אבא שלך. הציוץ שלך בנושא היה רע, גיבית את דור מיכה ודור אצילי. כל הדיבור על זה שהם לא ידעו לא היה ולא נברא, ונכנסו גם סמים לאירוע. מדובר בילדות שהיו בנות 15, אתה לא אבא לילדות, אולי זה העניין. אני מסתובב עם קיבה מתהפכת מהדבר הזה".
מגל לא נשאר חייב והגיב  "אני נגד הלינץ' החוזר שעשו להם, אני לא חושב שמה שעשו זה דבר ראוי, אך בתוך התרבות המתירנית שלהם, שכל אחת עושה מה שהיא רוצה. פתאום התהפכתם על זה.  אין לי ספק שאצל חצי מהמאזינים, אם אראה את השיחות שלהם, יראו דברים מגעילים ומטונפים על אחרים. לפטר אנשים, לפגוע בפרנסה שלהם, גועל נפש. זו רשעות".
"יש פה סטנדרט כפול, מצד אחד כל אחד עושה מה שהוא רוצה, מצד שני הורגים אנשים, מתנפלים עליהם. יכול להיות שהם פשעו, אתם לא תרצחו אנשים חיים, לא אשתוק. תפסיקו לזייף, זו התרבות שלכם, מה אתם רוצים?".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סקרים=שקרים
    נגר 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בן כספית חולה חייב טיפול דחוף
    סגור