תקשורת ומדיה

כך קידם ערוץ 14 מועמדים פוליטיים בתשלום וללא שקיפות

עיתונאי גלי צה"ל חושף: ערוץ 14 מציע "חבילת פריימריז" לקידום מועמדים בתשלום של 50 אלף שקלים, כולל כתבות מפרגנות בהסוואה חדשותית
מערכת ice | 
ערוץ 14 (צילום יחצ)
ערוץ 14 מחרים וכועס על פוליטיקאים מהימין שלא באים לחשוף אצלם פרסומים ראשונים, אבל היום מסתבר שהוא מוכן בהחלט לקבל מהם תשלום לטובת קידום עצמי לקראת הפריימריז. יובל שגב, הכתב הפוליטי של גלי צה"ל חושף היום דיל שמציע הערוץ לפוליטיקאים תמורת שכר נאה. 
"על חבילת הפריימריז של "עכשיו 14" כבר שמעתם?" כותב שגב ומצרף הוכחה" 50 אלף שקל ותקבלו קידום יפה, פושים מפרגנים, וכתבות עם ניחוח חדשותי באתר של הערוץ. כך עולה מהצעת מחיר שנשלחה למספר מועמדים בליכוד והגיעה לידינו, אבל זה לא הסוף". 
 
"על פי מידע שמסרו לנו שני יועצים של חברי כנסת בליכוד, דובר על תוספת שהיא "לא לשיחת טלפון". בשיחות פנים אל פנים דובר לצד הצעת המחיר, גם על ראיון/אירוח בתכנית בימים שלפני הפריימריז, כך כאמור על פי המידע שמסרו אותם יועצים. בתגובת הערוץ נטען בין השאר כי התוכן, כלומר הכתבות והפושים, עליהן שילמו באתר ובאפליקציה, סומנו כתוכן בשיתוף (כפי שמתבקש בחוק הגנת הצרכן), אבל באתר התגלה לו מצב אחר".
שגב פנה אל הערוץ, שטען שהתכנים הממומנים אכן מסומנים, אבל כפי שמדגים שגב, הסימון וושינוי הקרדיט הופיע רק לאחר פנייתו שלו.
תגובת ערוץ 14 המלאה: "הוצעה אך ורק חבילת פרסום באתר ובאפליקציה כפי שמותר בחוק וכפי שמפרסמים הרבה מועמדים בהרבה אתרים. אין שום קשר לתכניות הערוץ! וזה הובהר חד משמעית לכל המתעניינים. ניתן לבדוק בקלות שבערוץ מתראיינים כל המועמדים ללא קשר לקמפיינים בדיגיטל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה