טלוויזיה

"לוחמים" - עונה חדשה ורותחת בפתח

"לוחמים", סדרת הדוקו "גרילה" של כאן דיגיטל, זוכת פרס הטלוויזיה לסדרת הרשת הטובה לשנת 2021, עולה דרגה ומגיעה לעונה חדשה - המעבר מהאימונים לפיקוד
מערכת ice | 
סדרת הרשת של כאן 11 (צילום יח''צ)

סדרת הרשת של היוצר תומר לוין המשודרת בכאן דיגיטל חוזרת ובגדול. הסדרה מספרת את סיפור ההתבגרות הישראלי מנקודת מבטם של ארבעה מתגייסים לחטיבת "גבעתי" משבוע לפני הגיוס, דרך הטירונות ושלבי ההכשרה של הקרביים. העונה החדשה מגיעה לנקודת רתיחה דרמטית כשאביה, רן, יוסף ובנדה מתמודדים עם עוד אתגר בשאיפה להיות מפקדים בצה"ל. אבל ציפיות לחוד ומציאות לחוד - כולם רוצים להיות מפקדים, אבל יש פערים שאי אפשר לגשר עליהם ונפילות קשות. לא כולם יצליחו לסיים את הקורס, והאכזבות צפויות להיות קשות.
 

הסדרה מלווה ארבעה גיבורים שמשרתי כלוחמים: אביתר, הקיבוצניק מהצפון שרוצה להתגייס לנחל, יוסף, בן לעולים מאתיופיה שרגיל לחלוק את החדר שלו עם אחיו וחולם להיות איש עסקים, בנדה שסימן את הסיירת עוד לפני הגיוס ורן, שמתגייס למסע ערכי במדים. הארבעה, המגיעים מכל קצוות הארץ והקשת החברתית, נפגשים במקום היחיד שיכול לחבר אנשים כל כך שונים - צה"ל.
 


הסדרה, שזכתה בשנה החולפת בפרס סדרת הטלוויזיה לסדרת הרשת הטובה ביותר לשנת 2021, תחזור לכאן דיגיטל ב-18 באוגוסט 2022 ותעלה אחת לשבוע בימי חמישי.

כולם רוצים להיות מפקדים, אבל יש פערים שאי אפשר לגשר עליהם ונפילות קשות. לא כולם יצליחו לסיים את הקורס והאכזבות צפויות להיות קשות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה