תקשורת ומדיה

טראמפ ממשיך להסתבך: הרשת החברתית בבעלותו לקראת התרסקות

"Truth Social", הרשת החברתית בבעלותו של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ מעלה מחירים ובעקבות כך היא נכנסה למשבר ביחסים עם אחת מספקיות האינטרנט שלה, יש הטוענים שהדבר מעיד על הבור התקציבי שהרשת נמצאת בו
מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום shutterstock, pixabay)
רשת המדיה החברתית שהקים הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, "Truth Social" נגררה למאבק מר עם אחד מהספקים שלה "RightForge" כך דווח בפוקס ניוז הלילה (בין ראשון לשבת). לפי הדיווח המאבק מגיע בעקבות כך שהפלטפורמה הקשיחה את דרישות התשלום שלה והעלתה את המחיר ביותר ממיליון דולר, זאת בניגוד לחוזה בין הצדדים.
 
במידה וההאשמות אכן נכונות, הם יעידו על כך שב-"Truth Social" נמצאים בחוסר סדר משמעותי ובמצב פיננסי בעייתי בהחלט. כמו כן שיתוף הפעולה בין הצדדים הוא קריטי שכן חברת תשתיות האינטרנט RightForge"" היא בין הספקים הגדולים של "Truth Social" וסיום החוזה ביניהם יהיה דרמטי עבור המשך קיום הפלטפורמה.
בצדדים סירבו להגיב על הדיווחים באופן רשמי לדיווחים אך מנכ"ל RightForge, מרטין אווילה, לא הכחיש את אי ההסכמה בין שתי הגופים. הוא הוסיף בהצהרה: "החזון העיקרי שלנו הוא ליצור אינטרנט כדי לתמוך ברעיונות אמריקאים באינטרנט. RightForge מאמינה במשימתה של מצע חופש הביטוי של הנשיא טראמפ ורוצה להמשיך לתמוך בנשיא במאמציו התקשורתיים".
  
"Truth Social" היא פלטפורמת מדיה חברתית המושקת על ידי חברת Trump Media & Technology Group, שבבעלות נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ. הפלטפורמה הושקה בהשקה ציבורית מלאה ב-21 בפברואר 2022. לאחר השקתה המדיה טיפסה עד למקום השלישי בדירוג האפליקציות החינמיות הפופולאריות ביותר, אך לאחר שהרשת סבלה מקשיים רבים ומתקלות היא רשמה צניחה ומדשדשת כבר תקופה ארוכה. הפלטפורמה זמינה למשתמשי אפל ובגבולות ארצות הברית בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה