טלוויזיה

החרדית הצעירה הראשונה בפריים טיים נחשפת: "פריצת דרך עבורי"

יעל צין עושה היסטוריה והופכת לחרדית הצעירה הראשונה על המסך בפריים טיים בתכנית בואו לאכול איתי כאן 11: "אין ספק שזו פריצת דרך עבורי שהצלחתי להביא כשרות מהדרין למטבח בפריים טיים בטלוויזיה, ולהשתתף בתכנית דוקו ריאטלי בהתחשבות מלאה מצד ההפקה"
מערכת ice |  3
יעל צין (צילום חיה בנדר)
יעל צין עושה היסטוריה והופכת לחרדית הצעירה הראשונה על המסך בפריים טיים בתכנית בואו לאכול איתי כאן 11. עונת היחידים המטורפת של ״בואו לאכול איתי״ עלתה בכאן 11, תכנית דוקו ריאטלי והפעם הצליחו להביא בליהוק לא שגרתי .
יעל צין, חרדית בת 28 בסך הכול, אמא ל-3 ילדים ונשואה שהספיקה לעורר מחלוקות רבות ובז סביבה כאשר יצאה כנגד כל מוסכמות החברה החרדית והביאה את עצמך לקדמת הבמה כאשת תקשורת . יעל בעלת רקורד עשיר בהגשת תכניות, הנחיית אירועים, הגשת תכניות, מיזמים, תוכניות ופרויקטים רבים. יעל הגישה  תוכניות בערוץ הידברות, בכיכר השבת, ערוץ 14, ערוץ 13 ובכלי התקשורת השונים.
 
במגזר החרדי כולם שמעו עליה, היא  מוערכת ונחשבת למובילת דעת קהל ומשפיענית מעל 50,000 עוקבים ברשתות, מעבירה הרצאות וסדנאות ומנחה אירועים וכנסים גדולים. מלבד זה יעל ידועה כפרשנית בתחום שונים חינוך, בריאות, אקטואליה, תרבות, כלכלה ועסקים, ולא חוסכת במה שיש לה להגיד. היום היא באה להפוך את המסך של העונה החדשה ולהביא את עצמה מכיון שלא הכרתם לצד בישולים ואוכל כשר מהמטבח האישי שלה.
 
צין הגיבה כשאמרה: "אין ספק שזו פריצת דרך עבורי שהצלחתי להביא כשרות מהדרין למטבח בפריים טיים בטלוויזיה, ולהשתתף בתכנית דוקו ריאטלי בהתחשבות מלאה מצד ההפקה. אני רוצה להביא את עצמי מכיוון אחר יש בי המון צדדים שלא ראו ולא מכירים, אני בהחלט מתרגשת זה מסע חדש שלא הכרתי בשליחות שלי".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אחת
    אמת 09/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה שיקרת אין לך תואר ראשון
    סגור
  • בכלל
    שור 09/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חיה בכאילו ונהינית משני העולמות,עאלק חרדית "מתקדמת"
    סגור
  • 1.
    גועל נפש
    אליאורה 08/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא חרדית!! ולא צנועה בכלל.
    סגור