תקשורת ומדיה

הדר מוכתר במתקפה על התקשורת: "עוקפת את איילת שקד"

אחרי שהקימה את המפלגה "צעירים בוערים", הדר מוכתר מקבלת כבר 1.5% בסקרים, אבל קיימה עד היום לטענתה רק שני ראיונות בתקשורת:  "אני עוד שניה עוקפת את איילת שקד. העיקר שהתקשורת בישראל משקפת את רצון הציבור"
מערכת ice |  1
הדר מוכתר (צילום טוויטר)
הדר מוכתר נכנסה לחיים שלנו בשנה האחרונה ובגדול. מוכתר הפכה לאושיית רשת אחרי שהחלה להעלות פוסטים זועמים נגד יוקר המחייה בישראל, כשהיא מנסה להשמיעה את קולם של הצעירים. 
לאחרונה, מוכתר הקימה מפלגה חדשה בשם "צעירים בוערים", כשהיא מתחייבת להוריד את יוקר המחייה בישראל ולהילחם עבור הצעירים שלא מצליחים לרכוש דירות ומתקשים מאוד לעמוד בתשלומים השונים.
 
אמש (רביעי) פורסם בחדשות 12 סקר מנדטים חדש בו נחשף כי למפלגה של מוכתר, "צעירים בוערים", יש 1.5%, זאת לעומת 2.1% של איילת שקד. שתיהן כמובן לא עוברות את אחוז החסימה, אך מוכתב העלתה ציוץ לחשבון האינסטגרם שלה בו היא כתבה: "אני עוד שניה עוקפת את איילת שקד והיו לי אולי 2 ראיונות בתקשורת בלחץ. העיקר שהתקשורת בישראל משקפת את רצון הציבור".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא הדר ולא מוכתר
    דן 09/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כל קול שינתן לגברת הוא עדות לריקנות הטוטלית של התופעה. אגב, ב"מקרה הטוב", העלמה בת 20 תיתן את קולה לנאשם מקיסריה והיא עצמה תהינהמשכר וכיבודים של כ 50K בחודש, וזהו, נקודה.
    סגור