תקשורת ומדיה

גמר הכוכב הבא: אליאב זוהר מקבל תמיכה מהיריב של אביו

ביום שלישי הקרוב יעלו לבמת גמר הכוכב הבא הפיינילסטים המאושרים, אחד הבלוטים שבהם הוא אליאב זוהר, בנו של ח"כ מיקי זוהר שמיהר לפרסם הודעת תמיכה בבנו, אל הברכה הצטרפו פוליטיקאים משני המחנות וריגשו את הגולשים
מערכת ice | 
אליאב זוהר (צילום מסך קשת 12)
אליאב זוהר, בנו של חבר הכנסת מיקי זוהר מהליכוד מתמודד בימים אלה בחצי גמר הכוכב הבא. למעשה ההצבעה המקדימה לגמר "הכוכב הבא" נפתחה כבר אמש ומייד לאחר מכן צייץ ח"כ זוהר פוסט תמיכה בבנו "אליאב בני היקר, בע"ה בהצלחה מחר בגמר את הקול שלי כבר קיבלת". אלא שאז הגיעה תמיכה מפתיעה, יש שיגידו כזו שמחממת את הלב. שר המשפטים ומי שהיה בעברו חבר סייעת הליכוד גדעון סער הגיב לציוץ: "נחת. הוא באמת מדהים. גם אני עם אליאב!".
 
אך מסתבר שלא רק מעיניו של גדעון סער כשרונו של זוהר הצעיר לא נחבא. חברת הכנסת תמר זנדברג ממרצ הביעה אף היא את תמיכתה וצייצה: "בהצלחה לאליאב התותח! מתמודד מרגש". גם מירב בן ארי ממפלגת יש עתיד הוסיפה: "הוא באמת משהו מיוחד. בהצלחה".
 
בתקופת הבחירות ובכלל זוהר וסער נחשבים ליריבם פוליטים מרים. סער נתפס בעיניי הליכוד כמי "שעבר צד" כשחבר ליאיר לפיד בכנסת הנוכחית ולבני גנץ בבחירות הקרובות. זוהר ידוע כחבר כנסת שלא חושש להתבטא ולהציג את דעותיו, גם אם הן שנויות במחלוקת בקרב הציבור הרחב. לכן הפרגון של סער לבנו של זוהר ריגש רבים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה