תקשורת ומדיה

כתבת הארץ לקצין צה"ל: "על הזין שלך שאני מחכה"

ינון מגל זעם על כתבת הארץ, הגר שיזף, כשהעלה תיעוד שלה בויכוח סוער עם חייל צה"ל בו אמרה לו בין היתר: "זה על הזיין שלך שאני מחכה פה שעה וחצי נכון? כי אתה בצבא, אז אין משמעות לזמן שלך"
מערכת ice |  2
חיילים (צילום פלאש 90/ נאסר אישתיה)
ינון מגל, העיתונאי ומגיש הרדיו, העלה אתמול (רביעי) ציוץ לחשבון הטוויטר שלו בו הוסיף תיעוד של כתבת הארץ, הגר שיזף, שדיברה בצורה מזעזעת לקצין צה"ל בשטח בזמן כתבה שאמורה הייתה לעשות איתם.
בשיחה בין השניים אמר הקצין לשיזף: "את רוצה להסתובב אז לא תגיע ניידת, את לא רוצה להסתובב אז תגיע ניידת, אני לא שוטר, אני איש צבא. זה פשוט מאוד, יש לך שתי אופציות. בשיחה נשמעת שיזף אומרת לאותו החייל: "זה על הזיין שלך שאני מחכה פה שעה וחצי נכון? כי אתה בצבא, אז אין משמעות לזמן שלך".
 
החייל השיב: "זה ממש לא נעים איך שאת מדברת אליי". הכתבת ענתה: "אה באמת? לי נעים הסיטואציה הזאת?". אותו חייל אמר לה: "זה לא נעים שאת מקללת, אם תרצי נחזיר לך את כל הציוד אבל את צריכה לחזור לאוטו, להסתובב ולצאת מאיפה שהגעת". שיזף אמרה: "אתה מאיים עליי במשטרה". החייל ענה: "אני לא מאיים. המשטרה לא תגיע, הכל בסדר. זה תלוי בך, זה החלטה שלך, את ילדה גדולה".     
 
בציוץ שהעלה מגל הוא כתב: "כתבת הארץ החוצפנית הגר שיזף לחייל צהל במחסום בדרום הר חברון: 'על הז.. שלך שאני מחכה פה שעה וחצי, כי אתה בצבא, אז אין משמעות לזמן שלך'. הכתבת עשתה כתבה על הערבים שפלשו לשטח אש ובגצ קבע כי עליהם להתפנות. לערבים הייתה לה המון סבלנות, לחיילי צהל פחות. היא כנראה חושבת שהם עובדים אצלה".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כתבת
    יקי 09/2022/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עיתון הארץ מעסיק כתבים מגעילים לא ציונים מעליבים חיילים וקצינים במקום אחר האירוע היה נגמר אחרת לרעת הכתבת "עלק "פרובוקטורית
    סגור
  • 1.
    אוטואנטישימית
    סערפיל 09/2022/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שונאת עמה,טפי עליה
    סגור