תקשורת ומדיה

בן כספית: "לפיד בניגוד לנתניהו בא, נאם וחזר"

ראש הממשלה יאיר לפיד נאם באו"ם ועורר תגובות מכל הכיוונים ואפילו תגובה מהנשיא האמריקאי, ג'ו ביידן, שצייץ "הצהרה אמיצה, לא יכולתי להסכים יותר". בן כספית התייחס לכך בטורו ולא שכח לעקוץ את יו"ר הליכוד בנימין נתניהו
מערכת ice |  5
יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
נאומו של ראש הממשלה יאיר לפיד באו"ם עורר תגובות רבות מכל מגוון הקשת הפוליטית. בעוד בשמאל בירכו – "נאום היסטורי של ראש הממשלה לפיד – סוף סוף חזון השלום על סדר היום", אמרה יו"ר מרצ זהבה גלאון, בתגובה לנאום. בימין ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו טען כי ה"נאום שכולו חולשה, תבוסה והרכנת ראש".
 
גם בן כספית התייחס לנאום בטורו האחרון במעריב סופהשבוע. הוא החמיא וכתב "אתמול הוא כתב עוד טור כזה: טור יאיר לפיד אופייני: כתיבה סוחפת, לעתים מרגשת, רהוטה מאוד, משכנעת, מנומקת, מעוררת תקווה, הזדהות, דאגה ואפילו גאווה. כתיבה שחוטאת גם בפאתוס, הגזמות, בהצהרות בומבסטיות ובתועפות של תעופה עצמית (לא אישית, לאומית)". כספית הוסיף וציין כי "מילותיו כבר לא מושחתות לריק, אלא נחקקות על דפי ההיסטוריה. לפתע, נוצק לתוכן תוכן. פתאום זה לא עוד בעל טור שסימן 'וי' על טור יום שישי, אלא ראש ממשלת ישראל המייצג אותנו מול הגויים."
 
"אחרי שנפתלי בנט הוכיח את זה בשנה שעברה, הגיע תורו של לפיד: כן, ישראל מסוגלת לנפק מנהיגים שיודעים לעמוד מול העולם ולשאת את דברם בדרך רהוט, משכנעת ומרגשת, מבלי ששמם יהיה בנימין נתניהו." הוא כמובן לא שכח לעקוץ את נתניהו – "ועוד משהו: טוב לדעת שהמנהיג לשם השנה (וגם בשנה שעברה) לא טלטל איתו את הרעיה, הבנים הבוגרים, עדת מיליארדרים חנפנים ו-17 מזוודות כביסה. בא, נאם וחזר".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    פחדן
    בנצי 09/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ביבי פשות מפחד משרה לכן לקח אותה לכל יציאה מהארץ.
    סגור
  • 4.
    ימין
    בנצי 09/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מתי יבינו בימין שבעוד 10.15. שנה היהודים לא יהיו רוב בישראל הרוב יהיו הפרזיטים החרדים.שלא עובדים והערבים.אני כבר לא אחייה אבל מה עם ילדי ונכדי.יצאו לגלות.
    סגור
  • 3.
    לפיד
    דוד 09/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לפיד לא נשאר בארצות הבריתמ2סיבות עיקריות האחת היא הבחירות הקרובות והשניה היא שאף אחד לא מעוניין לדבר איתו
    סגור
  • 2.
    כן כן
    מיקי 09/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תמשיך לפרגן ל"ראש ממשלה" וונאבי. מצחיקול.
    סגור
  • 1.
    הכל נכון , בן כספית
    קיבוצניק 09/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אבל זה לא מה שרלוונטי כאן, או חשוב .. מה שרלוונטי זה כן "מדינה פלשתינית " בשטחי ארץ ישראל , או לא .. ואנחנו לא מעונינים בחמסטן או גיהדיסטן חצי מטר מהבית שלנו !
    סגור