תקשורת ומדיה

אתר הפורנו נגד אינסטגרם: "למה לקרדשיאן מותר לחשוף ישבן?"

אתר הפורנוגרפיה המוכר "פורנהאב" יצא במתקפה נגד הרשת החברתית אינסטגרם, זאת לאחר שלטענתו אינסטגרם מאפשרת למפורסמות כמו קים קרדשיאן להעלות תמונות מיניות ללא צנזור, וטוענים בכך לאפליה של תעשיית הפורנו
מערכת ice | 
קים קרדשיאן (צילום אינסטגרם/ קים קרדשיאן)
אתר הפורנוגרפיה המוכר "פורנהאב" יצא במתקפה נגד הרשת החברתית אינסטגרם, זאת לאחר שלטענתו אינסטגרם מאפשרת למפורסמות כמו קים קרדשיאן להעלות תמונות מיניות ללא צנזור, וטוענים בכך לאפליה של תעשיית הפורנו.
במכתב שנשלח לחברת הבת של אינסטגרם, מטא, מתוארת  פגיעה "אלימה, מזיקה ועמוקה" לתעשיית הפורנו על ידי אכיפה סלקטיבית של כללי ניהול התוכן שלה. אינסטגרם מתעקשת שפורנהאב הפרה שוב ושוב את הכללים שלה. 
 
אנו דורשים הסבר והכוונה מדוע החשבונות שלנו נמחקים ללא הרף, ומדוע תוכן שאנו מוציאים כסף ביצירתו כדי לתקשר עם הקהל שלנו מוסר, גם כאשר איננו מפרים אף אחד מהכללים של אינסטגרם", כתבו במכתבם פורנהאב, למנהלי מטא כולל המנכ"ל מארק צוקרברג וראש אינסטגרם אדם מוסרי במכתב שנחשף ע"י הניו יורק פוסט.
המכתב נשלח כמה שבועות לאחר שאינסטגרם השביתה את החשבון הרשמי של אתר הפורנו, שהיה לו מעל ל-13 מיליון עוקבים. פורנהאב טוענת שהיא מעולם לא הפרה את הנחיות הקהילה של אינסטגרם. עם זאת, דובר מטא טען כי הם הפרו שוב ושוב את חוקי האפליקציה נגד "שידול מיני", שלדברי הדובר כולל עידוד משתמשים לעזוב את אינסטגרם ולבקר באתר פורנו.
 
פורנהאב ועובדי המין הצביעו על שער של מגזין Interview עם קים קרדשיאן, בתמונה ששיתפה באינסטגרם ימים ספורים לאחר שהחשבון של פורנהאב נסגר ניתן לראות את רוב ישבנה: "קים קרדשיאן פרסמה את ישבנה החשוף במלואו ל-330 מיליון העוקבים שלה ללא כל פעולה מגבילה מאינסטגרם", נכתב במכתב. "אנו שמחים לראות שקים והצוות האמנותי שמאחורי התמונה חופשיים לשתף את עבודתם על הפלטפורמה, אך שואלים מדוע מונעים מאיתנו את אותו יחס".
"בעוד שהתמונה של קים ממשיכה לצבור לייקים ולעלות לכותרות, חברי קהילת סרטי המבוגרים מסתכנים בהפחתת חשיפה בפלטפורמות אם אינסטגרם תחליט שהמכנסיים שלנו נראים קצת צמודים מדי כדי לעמוד ב'סטנדרטים' השרירותיים שנאכפים באופן סלקטיבי", הוסיפו במכתב. אגב, מטא לא הגיבה לנושא של קרדשיאן.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה