תקשורת ומדיה

ערוץ 14 משנה את השידורים: זה המהלך נגד הממשלה

המגישים ועובדי ערוץ 14 יגיעו להפגין מול קרית הממשלה במחאה על העתירה שהגישה מפלגת יש עתיד לוועדת הבחירות של הכנסת, עתירה שמאחוריה עומד ראש הממשלה יאיר לפיד ועשויה להביא לסיום דרכו של הערוץ
מערכת ice | 
מחאת ערוץ 14 (צילום יחצ)
תחת הכותרת "לפיד לא תשתיק אותנו", מחר (שלישי) עובדי ערוץ 14 יגיעו להפגין מול קרית הממשלה במחאה על העתירה שהגישה מפלגת יש עתיד נגד ערוץ 14, עתירה שמאחוריה עומד ראש הממשלה יאיר לפיד.
בין המשתתפים צפויים להופיע כמה מהמגישים הבולטים ביותר של הערוץ כמו ינון מגל, יעקב ברדוגו, שי גולדן, אראל סגל, מגי אביבי שיצטרפו לעשרות מעובדי הערוץ. כמו כן חלק מלוח השידורים יועבר מחר מהמקום.
 
כזכור,  מפלגת יש עתיד, עתרה באמצעות שרת הכלכלה והתעשייה, אורנה ברביבאי ושרת האנרגיה, קארין אלהרר, לוועדת הבחירות המרכזית בבקשה לראות בערוץ 14 ובבעליו, המיליארדר יצחק מירילשוילי, כגופים הפעילים אקטיבית בבחירות. בגוף העתירה, דורשת ׳יש עתיד׳ להכריז ולהכיר כי מירילשוילי וערוץ 14 הפועלים בתקופת הבחירותֿ פונים לציבור הרחב במטרה להשפיע עליהם לתמוך במפלגת הליכוד, ולהימנע מהצבעה למפלגת יש עתיד.
בעתירה, יש עתיד מפרטת דוגמאות רבות כיצד מירישוילי, באמצעות ערוץ 14, פועל בניגוד לדיני מימון מפלגות, ומבצע פעילות בחירות לטובת הליכוד, בסכומי עתק. כנטען בעתירה: "מדובר באיום ממשי על עקרונות היסוד של הבחירות בישראל. כאשר כלי תקשורת נרתם בצורה מלאה לטובת מועמד ומפלגה, ללא איזונים, בניגוד לכל סטנדרט של סבירות, הגינות, ושכל ישר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה