תקשורת ומדיה

הרמטכ"ל לשעבר נגד בן גביר: "תהיה כאן מלחמת אחים"

דן חלוץ, הרמטכ"ל לשעבר, התראיין ללוסי אהריש בדמוקרטTV והזהיר מפני איתמר בן גביר: "ברגע שהוא ינסה לממש משהו מרעיונות הזוועה שלו תהיה כאן מלחמת אחים", ועל התפרעויות המתנחלים: "צריך להחזיר מלחמת מול הפורעים היהודים"
מערכת ice |  8
דן חלוץ (צילום רועי כץ)
הרמטכ"ל לשעבר רב אלוף במילואים דן חלוץ התראיין ללוסי אהריש בדמוקרטTV שישודר הערב בשש. בחלקים שפורסמו מהריאיון דן חלוץ תוקף את יושב ראש עוצמה יהודית איתמר בן גביר וקורא להגיב בכוח מול התפרעות המתנחלים ביהודה ושומרון.
על בן גביר אמר הרמטכ"ל לשעבר: "אני מתחלחל ואני אומר שברגע שהוא ינסה לממש משהו מרעיונות הזוועה שלו תהיה כאן מלחמת אחים", הזהיר. "יש לו כל כך הרבה עבירות רשומות על שמו, לא יודע איך נתנו לו רישיון לעריכת דין, אבל זו כבר בעיה של המערכת. איך הוא מקבל אקדח ליד?". חלוץ סיים את דבריו בספקות בכך שבן גביר לא השתנה, למרות אמירותיו – "הוא לא אחר, הוא לא יהיה אחר. זה מה שאנחנו רואים, זה מה שאנחנו מקבלים".
 
בתקופה האחרונה, עם ההתחממות ביהודה ושומרון ובירושלים, אנחנו רואים גם תגובות נגד מצד המתנחלים וגם על זה היה לחלוץ מה להגיד. "אני מאוד מודאג ממה שאני רואה. אני מודאג מזה שחייל עומד ליד נער גבעות שמכה אישה בת 70 ולא ניגש לעזור לה", הביע ביקורת מוסרית על החייל ולא רק על המתנחל. "אני מודאג מזה שמרססים גז פלפל על מפקד גדול בצנחנים, על חיילים בצנחנים וזה נגמר בכלום", ציין חלוץ ונתן את פתרונו. "במקום שזה ייגמר בכמה פורעים כאלה מוכים עד זוב דם, ככה. אם לא יגיבו ביד כלפי המתפרעים הללו ביד קשה, דרך אגב משני הצדדים... אבל צריך להחזיר מלחמה גם מול הפורעים היהודים ויש פורעים יהודים, אין בכלל דיון, אין בכלל ספק".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    בורות
    סופי 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני קוראת תגובות מזעזעות , שפה של ציבור בור ועם הארץ. ישנו מנוע חיפוש בשם גוגל קרוב לוודאי שאינכם יודעים מה זה. תקלידו-דן חלוץ
    סגור
  • 6.
    שעת מלחמה
    סופי 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דן שלום, כמי שמעריכה אותך מאוד, שואלת את עצמי מדוע אין חוק שאוסר על עבריינים ליצג את הציבור בממשלה. מה קרה לטוהר המידות ולניקיון הכפיים?
    סגור
  • 5.
    דן חלוץ שמאלני עלוב ומנוול לך כפרות על בן גביר ואולי הי
    ג'ינג'י ת"א 11/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דן חלוץ שמאלני עלוב ומנוול לך כפרות על בן גביר ואולי היה כדי אם היית לומד ממנו משהו אזי הטרור לא היה גובר עלינו! לא שכחנו שבזכות ונרצחו לני אלפי חיילים ואזרחים!
    סגור
  • בושה
    סופי 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתבישו לכם, התגובות שלכם משקפות את הרמה השכלית שלכם. לא פלא שאתם ימניים! איך אפשר לומר דברים שכאלו , לאחד כן דן חלוץ? מלח הארץ
    סגור
  • 4.
    מתעסק באש
    אוכל חצץ 11/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סולק מהמועדון ועכשיו רוצה לשרוף אותו
    סגור
  • 3.
    רמטכל כושל חשיבה כושלת (ל"ת)
    א.ח. 10/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    ה"גילדה" מנסה להחליט בשבילנו מה טוב לנו וגם מה נחשוב
    ארנון תל-אביבי 10/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הבועה התל-אביכית סוגדת לאלוהי ה"לחם ושעשועים" (תראו את בתי-הקפה , התורים בנתב"ג , הג'יפונים , הקניות בדיוטי-פרי ) . כמו ימי רומא האחרונים - לא רואים את הברברים המשתלטים על גבולות המדינה וחותרים תחת עצם קיומה. הבועה התל-אביכית מנתקת עצמה מהשורשים העמוקים של 3,400 שנות יהדות . מעדיפה להיות כמו עלה שניתק מהענף ובדרכו הקצרה להתעופף לקרקע להיות שם מדרס ולהרקב - בזמן הקצר הזה הבועה התל-אביכית צוהלת "אני חופשי" כמו עלה נידף ברוח.
    סגור
  • 1.
    מוקיון מדושן פנסיה תקציבית עויין הדמוקרטיה לך לבורסה! (ל"ת)
    איתן 10/2022/25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור