תקשורת ומדיה

גיא לרר מזכיר: "הקרב על נובמבר עוד רחוק מסיום"

גיא לרר, מבין המובילים של מחאת יוקר המחייה, מזכיר לציבור הישראלי שהמלחמה על העלאת המחירים עוד לא נגמרה ומאותת על העתיד של יוניליוור על מדפי הסופרים הישראלים
מערכת ice | 
גיא לרר (צילום מיכה לובטון, פלאש 90/ יונתן זינדל)
גיא לרר, איש התקשורת ומנחה תכנית "הצינור", ממשיך לדווח באופן מתמיד על המאבק של הציבור ביוקר המחייה וזאת לצד מתן דעותיו האישיות. היום, כשאנחנו כבר ימים ספורים לאחר המועד שבו המחירים היו אמורים לעלות נדמה כי המחאה ברובה עבדה וכי רשתות הסופרים נעמדות לצדנו. יחד עם זאת לרר מזהיר שזה עוד לא נגמר.
בציוץ חדש בעמוד הטוויטר שלו לרר רושם כך: "הקרב על נובמבר עוד רחוק מסיום אבל אפשר לעצור לרגע ולהנות מהעובדה שאנחנו כבר כמעט שבוע אחרי מה שאמור היה להיות גל עליות ענק". כזכור, חלק עיקרי ממה שעזר לציבור לקדם את מחאתו נגד היבואניות שדרשו העלאת מחירים היו תכניות מעין אלו של לרר שקידמו את המאבק ברשת.
 
למילים אלו הוסיף גם הערכה קלה לגביי העתיד: "מחירי הספקיות המאיימות לא עלו. חלקן ממשיכות לספק במחירים ישנים. נותרה רק יוניליוור שהולכת עד הסוף ומפסיקה אספקה. לדעתי הציבור הישראלי לא יסלח לה על זה".
כזכור, יוניליוור היא בין אלו שמסרבות להקל במשא ומתן מול הרשתות ובהתאם לכך לא מספקת מוצרים לאלו שלא מסכימות לתקן את המחיר על המדף, מה שעתיד ליצור מחסור ענק במוצרים מובילים בתקופה הקרובה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה