תקשורת ומדיה

ליאור שליין חושף: "הצעתי למרב לעזוב, אבל היא לא הקשיבה"

ליאור שליין חשף בפוסט משעשע שהעלה רגע לפני הדרבי התל אביבי בכדורסל: "כשאבא שלי ביקש מאמא להתאחד עם מרץ, היא סירבה. כשהוא הציע לה לעזוב את הדיבור בנקבה, היא לא עזבה. ופעם הוא רמז שהמזגן ברכבת לא חשוב, וראיתי שהיא לא מקשיבה. אבל היום אבא צעק: 'מספיק! יש דרבי! על הז** שלי פמיניזם וקדמה"
מערכת ice | 
ליאור שליין (צילום zaher abu elnaser- ויקיפדיה)
ליאור שליין, מנחה הטלוויזיה, הוא גם בן זוגה של שרת התחבורה ויושבת ראש מפלגת העבודה, מרב מיכאלי, כשבין השניים מתקיימת מערכת יחסים מיוחדת למדי, כאשר הם אפילו לא חולקים את אותה דרה אלא מתגוררים בקומות נפרדות אך באותו הבניין.
אתמול (שני) שליין העלה פוסט משעשע במיוחד לחשבון האינסטגרם שלו בו הוא מתייחס בין היתר לתקופה האחרונה שעברה על הזוג בתקופת בחירות 2022 בהן כאמור מיכאלי נכשלה ובענק, וכמו כן סיפר על התעקשות של מרב לדיבור בלשון נקבה.
 
רגע לפני הדרבי התל אביבי בכדורסל שהתרחש אתמול בו מכבי ניצחה 90:95 את הפועל בהיכל מנורה מבטחים, שליין העלה פוסט בו כתב: "כשאבא שלי ביקש מאמא להתאחד עם מרץ, היא סירבה. כשהוא הציע לה לעזוב את הדיבור בנקבה, היא לא עזבה. ופעם הוא רמז שהמזגן ברכבת לא חשוב, וראיתי שהיא לא מקשיבה. שליין המשיך וכתב בפוסט: "אבל היום אבא צעק: 'מספיק! יש דרבי! על הז** שלי פמיניזם וקדמה!'. אז אמא ויתרה, והפשיטה אותי מהחולצה האדומה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה