תקשורת ומדיה

זה היה מהר: ג'יג'י חדיד חוזרת להפיץ תכנים אנטי-ישראלים

כחודש לאחר שיצאה להגנת הקהילה היהודית ומחקה את כל התכנים האנטי-ישראלים שהפיצה, ג'יג'י חדיד חוזרת בה ומשתפת פוסט של "שוברים שתיקה" על האירוע בחברון
מערכת ice | 
ג'יגי' חדיד תומכת בישראל (צילום אינסטגרם/ג'יג'י חדיד, freepik)
לפני כחודש דוגמנית העל ג'יג'י חדיד הביעה תמיכה בעם היהודי לאור אמירותיו האנטישמיות של קניה ווסט ברשתות החברתיות, ולא בפעם הראשונה. דבריה באו בניגוד מוחלט לפוסטים האנטי-ישראלים שהיא הפיצה באופן תדיר מה שהביא ללא מעט הרמות גבה מצד הקהילה היהודית והישראלית.
כעת שהסערה של ווסט שככה, או מעט נשכחה, חדיד כנראה גם שכחה את הצד שלקחה בחודש האחרון והחלה שוב בהפצת מסרים אנטי-ישראלים ברשתות החברתיות שלה. היום היא משתפת סרטון בסטורי של "שוברים שתיקה" ובו רואים את מגיש חדשות 12, עודד בן עמי, מראיין אישה צעירה בנוגע לאירועים האחרונים באזור חברון.
 
כזכור, בימים האחרונים התעוררה סערה בארץ בעקבות סרטונים ויראליים של שני חיילים מתעמתים עם תושבים פלסטינים באזור חברון. בעוד שישנם אלו שלא מצדדים בחיילים ובמעשיהם, ישנם אלו שמגנים את המתקפה על חיילי צה"ל, דוגמת הח"כ איתמר בן גביר וארגון "תורת לחימה"
בריאיון עודד בן עמי משוחח עם הצעירה בנוגע לנוכחותה בחברון והיא מעידה כי חיילי צה"ל מתנהגים באלימות. אף שחדיד מחקה לאחרונה את כל התכנים השמורים בנושא הסכסוך, נדמה שכעת בדומה לאחותה היא "חוזרת לתלם" ללא היסוס - מה שמביא לשאלה: האם תמיכתה בקהילה היהודית לפני חודש הייתה רק למראית העין?.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה