תקשורת ומדיה

גיא פינס תוקף אחרי התביעה שחטף: "כפיות טובה, עצוב"

דורין אטיאס תבעה את גיא פינס, לאחר שנפרדה ממנו בתום למעלה משני עשורים מהתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס", והמגיש תקף בחזרה: "הסתירה והכחישה במסכת של שקרים את המגעים איתה מכל מי שחשבו שהם חבריה"
מערכת ice |  3
גיא פינס, דורין אטיאס (צילום אינסטגרם/ גיא פינס, יוטיוב/ HOT)
המלחמה עולה שלב בין גיא פינס והמגישה דורין אטיאס, לאחר שהסטייליסטית ומבקרת האופנה הישראלית, שעבדה תקופה ארוכה מאוד, שמסתכמת בלמעלה משני עשורים, עבור "ערב טוב עם גיא פינס" תבעה את המעסיק לשעבר שלה ב-470 אלף שקל. כעת, מגיעה תגובת הנגד החריפה לתביעה.
על פי תגובת מערכת גיא פינס: "עצוב לנו הן כמערכת ובעיקר כבני אדם על כך שדורין אטיאס יורקת בעזות מצח לבאר ממנה שתתה ושתתה במשך שנים. האמת היא שדורין אטיאס סיימה מיוזמתה את עבודתה בתוכניתנו אחרי שנעתרה להצעת עבודה אחרת שפיתתה אותה בערוץ 13 המתחרה, ולמרות אינספור נסיונות לשכנעה להישאר עמנו, וגרוע מכך- תוך שהיא מסתירה ומכחישה במסכת של שקרים את המגעים איתה מכל מי שחשבו שהם חבריה".
 
עוד נמסר: "אלא מה? כשמצאה את עצמה מובטלת גם בערוץ המתחרה כעבור שבועות ספורים, בחרה כנראה באפשרות פרנסה חדשה - לתבוע מאיתנו פיצויים על יחסי עבודה שהיא עצמה בחרה שלא לנהל איתנו  כל השנים - בהיותה עצמאית ובעלת עסק בתחום האופנה אותו ניהלה במקביל בכל אותה תקופה.  תביעתה נטולת בסיס משפטי, יותר מזה יתברר בבית המשפט, תחת הסעיף: כפיות טובה".
התביעה הוגשה לבית הדין האיזורי לעבודה בתל אביב נגד חברות פינס גלעדי תקשורת ופיימגיים תקשורת שבשליטת פינס, מפיקות התכנית הוותיקה של קשת 12. לדבריה, היא השתתפה בתוכניתו בשנים 2021-2003, היה עליה לתאם עם פינס את חופשותיה, היא השתתפה באירועים של החברות וקיבלה מהן שי לחגים. אלא, שפינותיה הלכו והתמעטו ופסקו לחלוטין במהלך 2021, רגע לפני פיטוריה.
 
במקביל, אטיאס התראיינה בסוף השבוע האחרון ל-YNET וחשפה פרטים על אותה פרידה: "הייתה לי שם אחוות יחידה וגיליתי שהיא לא הדדית. בצבא הייתי קצינה, ואחוות יחידה זה משהו שלימדו אותי בצבא, יחס עם תושייה. אני אוהבת אותם יותר ממה שהם אוהבים אותי, ונמאס לי כבר להיות במקום הזה. אז אחרי 25 שנה דרכינו נפרדו. כשנפרדנו אף אחד שם לא נלחם עליי".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קצת נאמנות למי שבנה אותך ואם להיפרד אז בכבוד.
    פזית 12/2022/19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לא בית משפט.. תבטלי את זה ותתנצלי. נשמע שאת מקטרת שהם לא מושלמים. אף אחד לא מושלם גם את לא. מכילים את זה. בית משפט נועד לעוולות אמיתיות. הטרדות מיניות לא עלינו. אי כיבוד הסכם תשלום.. אם הכל זורם כפי שסיכמתם והכל זרם. .הוא המציא אותך על המרקע. אל תהיי מכשפה. אנרגיות רעות שלא צריך בחיים.
    סגור
  • אבל מגיע לה פיצויים...לוותר? למה? (ל"ת)
    יוני 12/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    גם תפסיד במשפט. גם תשרוף את עצמה לצמיתות במדיה.
    ג'ני 12/2022/18
    הגב לתגובה זו
    8 1
    זה סופו של כל בלון.
    סגור