תקשורת ומדיה

רביב דרוקר חוטף בחריפות: "נוכל, עבד נרצע, שופר"

העיתונאי ספג ביקורות מאלי ציפורי בהקשר למשפט נתניהו ועדות בן חי שגב: "הוכח כבר בעבר שדרוקר קיבל הדלפה פלילית בתיק 4000 אבל לאיש יש חסינות" ומכנרת בראשי: "לא כי אכפת לו מכן או מכם, אכפת לו מרביב שהפסיד בבחירות"
מערכת ice |  5
רביב דרוקר (צילום רשת 13)
עיתונאי חדשות 13 רביב דרוקר, מגיש 'המקור', חוטף היום (שלישי) ביקורת חריפה ביותר מצד דמויות בימין, על דבריו האחרונים בראיון עם איימן עוד וגם בקשר למשפט נתניהו והקשר שלו לפרקליטות לכאורה.
בראשי כתבה: "רביב דרוקר מזמן לא עיתונאי. הוא פוליטקאי על מלא. מאז תוצאות הבחירות הוא מגביר את הטונים, לא כי אכפת לו מכן או מכם, אכפת לו מרביב שהפסיד בבחירות. אל תקשיבו למרעילי בארות, שמפיצים נבואות זעם ושקר שמלוות את ממשלות הימין מאז ימי בגין".
 
עוד הוסיפה: "הייתי חלק מהתעשיית מהונדסי התודעה, כך לא מעט, מחבריי, זה כואב להפתכח (יא חסרא על הימים שביזבזתי) אבל גם מאוד מעצים. יש לנו מדינה פורחת, משגשגת, מיוחדת ויותר מכל חשובה. אל תתנו לדרוקרים על 50 גוונו להרוס לנו אותה ואותנו. בוקר טוב ישראל אהובתי".
 
אלי ציפורי הוסיף: "כשבן חי שגב דיברה היום על הדלפות שנועדו להכפישה ולהלך עליה אימים היא התכוונה בעיקר לפרסום של השופר דרוקר שהטיל בה דופי, למרות שהנוכל העיתונאי לא מגיע לדיונים ולא מבין דבר. הוכח כבר בעבר שדרוקר קיבל הדלפה פלילית בתיק 4000 אבל לאיש יש חסינות ולכן הוא עבד נרצע של הפרקליטות".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    דברי ציפורי
    ולדמיר 02/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דברי ציפורי מעבר לכל ספק סביר נכונים.שכן,מכל מעשי האדם ומכל דבריו נראה כי פוליטיקה עסקינן.וכן,מעבר לכל ספק הכיצד להשחיר את פניו של ביבי בכל מקום ובכל שעה תוך ניצול החסינות כעיתונאי.
    סגור
  • 4.
    רואה את הפרצוף המכוער והרע שלו. מקבל בחילה. לא רואה (ל"ת)
    בחילה 13 01/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    אביב דרעקר לא מצליח לרסן את המגוייסות שלו. הפך לפוליטיק (ל"ת)
    שיר 01/2023/03
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 2.
    לא יעזור לכם שופרדוגו יש רק אחד (ל"ת)
    והרוויח זאת ביושר 01/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 1.
    בראשי ואלי ציפורי
    כינרת 12/2022/30
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ממש מפתיע. שני מלחכי פינכה ,מקוששי לייקים של עבריין מורשע.
    סגור