בארץ

דוד ביטן נגד קרעי ונתניהו: "לא לסגור את התאגיד"

ח"כ דוד ביטן לא מתכוון לעשות חיים קלים לממשלת נתניהו ואחרי סבב העימות הקודם הוא מביע התנגדות ליוזמת שר התקשורת קרעי לסגירת התאגיד הציבורי: "צריך לראות מה הפגמים ולתקן אותם, לא לסגור"
דוד זולדן |  5
דוד ביטן, שלמה קרעי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אוליביה פיטוסי, ויקיפדיה/ DimaLevin)
ירי מהצריח של חבר הכנסת דוד ביטן מפלח את השקט המתוח ומהדהד בין שורות הליכוד. ביטן תוקף את היוזמה של חברו למפלגה שר התקשורת שלמה קרעי לסגור את תאגיד השידור הציבורי 'כאן'.
בראיון ל'כאן רשת ב' אמר ביטן: "אסור לפגוע בעובדים. סך הכול הערוץ מצליח להתקדם יפה מאוד. לאט אבל יפה. יש אצלו הרבה דברים שאין בערוצים המסחריים. אין בו את כל הריאליטי, ובזכות התקציב הוא לא צריך פרסומות ולכן הוא עובד בצורה אחרת". למרות התמיכה הביע ח"כ ביטן הסתייגות מסוימת: "אני חושב שצריך לבוא ולראות מה הפגמים שאנחנו חושבים שקיימים בערוץ הזה כרגע ולנסות לפתור אותם, ולא לסגור אותו באופן מוחלט. זה לא נותן שום דבר כרגע".
 
התנגדותו של ביטן באה נוכח הצהרתו של שר התקשורת שלמה קרעי אשר בכוונתו לסגור את תאגיד השידור הישראלי או לקצץ משמעותית מתקציבו. בתאגיד כינסו את העובדים לאסיפת חירום ופתחו במפגן מחאה.
כזכור גולן יוכפז, מנכ"ל התאגיד, אמר במפגן האחרון: "לפני ימים אחדים הונח על שולחני סקר, שבוצע לבקשת התאגיד, על ידי חברת סקרים מהבולטות בישראל, סקר שביקש לבחון מה עמדת הציבור מול הכוונות לפגוע בנו – קרוב לשבעים אחוזים מהציבור בישראל – יהודים וערבים, חילוניים ודתיים, ימין ושמאל – מבקשים שלא לפגוע בכאן בשום דרך. זה מדד אמון גבוה כמעט יותר מכל גוף ציבורי אחר בישראל לבד מצה"ל".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    התאגיד
    jethro 01/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביטן לוויתן שאיבד כיוון
    סגור
  • 4.
    קרעי = צואה מהלכת (ל"ת)
    יוסף 01/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    סגירת התאגיד
    רוזי 01/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למיטב הבנתי מי שעומד מאחורי ההחלטה , האוכל חינם, יאיר נתניהו. הוא זה שהכריז שלפני עליית הליכוד גדלו פה רק תפוזים ועוד אמרות "חכמות" ץ חבל שאין מי שיסתום לו את הפה וישלח אותו לעבוד . אז לא יהיה לו זמן לשטויות
    סגור
  • 2.
    קרעי ורשות השידור
    יוסי 01/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גולן יוחפז תבקש שיעשו סקר כמה לא רוצים שקרעי יהיה שר התקשורת אני כמעט בטוח שהתוצאות יהממו את כולם. לא יתכן ולא הגיוני שפתאום קם אדם בבוקר מונה לשר ומקבל החלטות כאלה . מה קרה? מה המניע? מי עומד מאחורי השר ויועץ לו כאלה הצעות? אולי פורום קהלת? והכי גרוע לפחות לפי מה ששמעתי שקרעי אין טלביזיה בבית אז איך בוא יודע כמה הערוץ טוב יותר או פחות. השאלות רבות ותקצר היריעה קרעי תטפל במה שבאמת נחוץ
    סגור
  • 1.
    דוד ביטן צריך להוביל את הליכוד, הוא היחידי
    רונן 01/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שאומר את דעתו ולא מפחד מנתניהו. קצת מאפיונר , קצת מסחרי אבל בנאדם עם הגיון ולא פאפי סטייל מירי רגב ,קרעי, אוחנה והדביל מכולם הלא הוא מיקי זוהר או איך שקוראים לו
    סגור