כסף וצרכנות

למרות העלאת המחירים: מנכ"ל קבוצת תנובה הפורש זוכה בתואר יוקרתי

ברוב של 60% נבחר אייל מליס מנכ"ל קבוצת תנובה, למנהל בעל החוסן הניהולי הגבוה ביותר. אחריו בדירוג נבחרו גיורא בר דעה מנכ"ל קבוצת שטראוס, רמי לוי, מנכל ובעלים של רמי לוי שיווק השיקמה, ומנכ"לית אל על, דינה בן טל.
מערכת ice |  1
אייל מליס (צילום רמי זרנגר)
אייל מליס, מנכ"ל קבוצת תנובה נבחר למנהל בעל החוסן הגבוה ביותר לשנת 2022 בסקר שנערך בקרב מאות מנהלים החברים באיגוד השיווק הישראלי. היום (שלישי), מליס קיבל את הפרס במסגרת כנס השיווק השנתי של האיגוד אשר, בהנחיית אשת התקשורת והמגישה אופירה אסייג.
תלמה בירו, מנכ"ל איגוד השיווק מסרה כי "הסקר נערך בחודש נובמבר האחרון לקראת כנס השיווק 2023, אשר יעסוק השנה במציאות החדשה בה משבר רודף משבר, ומנהלים נדרשים לגלות חוסן ניהולי. בעקבות מגפת הקורונה, המשבר הכלכלי הכלל עולמי והמצב הבטחוני והמדיני בישראל, נדרשים מנהלים בשנים האחרונות לגלות גמישות ניהולית רבה ולפתח חוסן אישי וניהולי, שמשליך גם על קבלת ההחלטות ועל החוסן הארגוני. חוסן ניהולי הוא היכולת לחזור במהירות יחסית למצב של שיווי משקל לאחר אירוע משברי".
 
במסגרת הסקר נשאלו חברי האיגוד באופן אנונימי שאלה פתוחה ובלתי נעזרת 'מי לדעתך המנכ"ל או המנכ"לית עם החוסן הניהולי הגבוה ביותר בישראל כיום'". ברוב של 60% נבחר אייל מליס מנכ"ל קבוצת תנובה, למנהל בעל החוסן הניהולי הגבוה ביותר. אחריו בדירוג נבחרו גיורא בר דעה מנכ"ל קבוצת שטראוס, רמי לוי, מנכל ובעלים של רמי לוי שיווק השיקמה, ומנכ"לית אל על, דינה בן טל.
מליס, אשר הודיע השבוע על רצונו לפרוש מקבוצת תנובה, מנהל את החברה מזה 7 שנים וקודם לכן שימש כמנכ"ל תשלובת החלב בקבוצה במשך כ-8 שנים. מליס הוא מנהל ותיק ומוערך אשר קודם לכן שימש בתפקידי ניהול בכירים בחברת חוגלה-קימברלי, והוא אלוף משנה במילואים. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל המנהלים האלה לא מתמודדים באמת בשוק חופשי.
    מישהו 01/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם גיבורים גדולים במשק ריכוזי בעל תלות אדירה בחברות שהם מנהלים.
    סגור