תקשורת ומדיה

"לא רלוונטי": אנשי התקשורת מבטלים את נאום הרצוג

מספר אנשי תקשורת העריכו את הרצון מאחורי נאומו של הנשיא, אך נראה כי רבים מאמינים שהמאמצים להידברות לא יביאו לתוצאה, בעוד אחרים האשימו אותו בפוליטיזציה של מוסד הנשיאות 
מערכת ice | 
נתניהו והרצוג (צילום יונתן סינדל פלאש 90)
לאחר נאומו של נשיא המדינה יצחק בוז'י הרצוג הערב (ראשון), שקרא להדברות בנוגע לרפורמה המשפטית של ממשלת נתניהו לתיקון מערכת החוק בישראל, לא איחרו להגיע התגובות של עולם התקשורת. 
הנשיא הרצוג אמר בין היתר: "שני הצדדים צריכים להבין שאם רק צד אחד ינצח מדינת ישראל תפסיד, אנחנו על סף קריסה חוקתית וחברתית. במקרים קיצוניים כאלה כמו חלק מקודמיי אסרב לעמוד מנגד. אני מתחנן בפניכם אזרחי ישראל".
 
כתב הארץ יהושע (ג'וש) בריינר וכתב N12 יאיר שרקי העריכו את רצונו של הרצוג בנאום, כאשר האחרון כינה אותו "נשיא, אחראי וקשוב". על אף, בריינר והכתבת הפוליטית של Ynet מורן אזולאי הראו פסימיות בנוגע לאפשרות שקריאות להידברות תוביל לשינוי כלשהו.אזולאי כתבה כי שני הצדדים "ניצים" רואים את ההצעה כ-"לא רלוונטית", בעוד בריינר אמר כי הרצוג "תיכף יבין שהשלטון לא סופר אותו כמו שהוא לא סופר אותנו."בצד הימני יותר של המפה, התגובות היו פחות סימפטיות. ינון מגל כתב כי ההצעה הייתה גורמת לנשיא בית המשפט העליון לשעבר אהרון ברק "להיקבר".איש התקשורת בועז גולן קרא ל-"רפורמה במוסד הנשיאות", סגירתו והאשים את הרצוג בפוליטיזציה של התפקיד. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה