תקשורת ומדיה

גלנט מתכנן למנות מ"מ חדש למפקד גל"צ

שר הביטחון מתכנן להודיע ביום ראשון על מינוי ״משלו״ לתפקיד וכנראה לא ימנה את מנכ"ל רדיו 103fm לתפקיד למרות שנבחר על ידי ועדת איתור מיוחדת
מערכת ice | 
גל"צ (צילום: אייס) (צילום אייס)
מ״מ מפקדת גלי צה"ל גלית אלטשטיין עומדת לסיים את תפקידה בשבוע הבא לאחר החלטה של שר הביטחון יואב גלנט שמתכנן להודיע ביום ראשון על מינוי ״משלו״ לתפקיד, על פי דיווח היום (חמישי) בכאן 11. 
בנוסף דווח בכאן כי גלנט לא מתכנן למנות את מנכ"ל רדיו 103fm אור צלקובניק לתפקיד, למרות כי נבחר לפני כמה חודשים על ידי ועדת איתור מיוחד להיות המפקד הקבוע של התחנה.
 
מלשכת שר הביטחון נמסר כי "סוגיית מינוי מפקד גלי צה"ל טרם סוכמה".
בתחילת השבוע נחתם הסדר פורץ דרך במסגרתו גלי צה"ל וגלגלצ יתחלקו בתמלוגים לראשונה אי פעם עם אמני ישראל בביצועים שייעשו בלייב ויועלו בערוצי הסטרימינג. מדובר למעשה במחצית מהתמלוגים שיעברו ישירות לתחנות הרדיו, ולא כפי שנהוג היום שתחנות הרדיו מקבלות את כל התמלוגים לעצמן.
המטרה של המהלך הזה היא להנגיש יצירה מקורית לקהלים רחבים ולתת תמיכה בתעשיית המוזיקה הישראלית. המהלך מתאפשר בזכות מכרז חדש, שחלוקת התמלוגים הייתה אחד מהתנאים לצאתו לפועל. מדובר למעשה באמנים שמגיעים להתארח בתוכניות הקבועות בגלגלצ כמו "מדינה בדרך" עם הדר מרקס ו"הג'אם" עם יואב קוטנר.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה