מדדים ומחקרים

מי צריך את בן-אל? סטטיק שולט | דירוג ספוטיפיי

השקת האלבום הראשון של סטטיק בלי החצי המוזיקלי השני שלו ממצבת אותו כאחד האמנים המצליחים בישראל, ועוקף את פאר טסי בדירוג האלבומים ואת בניה ברבי בלהיטים
יאיר מור |  2
האלבום של סטטיק (צילום יח"צ)
מכוֹנת היח"צ המשומנת המכוּנה סטטיק הצליחה: אלבום הסולו הראשון של לירז רוסו, הנקרא לשם שינוי בשמו האמתי, העפיל בשבוע שעבר למקום הראשון ברשימת האלבומים המואזנים ביותר בקרב משתמשי ספוטיפיי בישראל; את "רדיו שטח" של פאר טסי, שאייש את המקום הזה לאורך רוב החודשיים האחרונים, הוא דחק למקום השני; במקומות 3 ו-4 התחלפו "מזרח פרוע" של טונה ו"קרן שמש" של בניה ברבי; ובמקום החמישי נותר עדן חסון עם "אלבום 2".
למרות ההצלחה הכבירה של האלבום של סטטיק בכללותו, שיר הנושא, "לירז", הסתפק במקום הרביעי והמכובד בטבלת השירים המובילים; בשני המקומות הראשונים הודחה טיילור סוויפט עם "Flowers" לטובת "אהבה חולה" של פאר טסי, ששב להוביל לאחר כחודש; במקום השלישי דורכים אבי אבורומי ומור רביעי עם "אין אותנו יותר"; ובמקום החמישי "קרן שמש" של בניה ברבי.
לחמישיית האמנים המואזנים ביותר בארץ עדיין לא הצליח סטטיק להתברג - הוא אמנם זינק 24 שלבים (!), אך זה הוביל אותו למקום השישי בלבד; בשלושת המקומות הראשונים נותרו עדן חסון, טונה ועומר אדם; פאר טסי דילג שני שלבים למקום הרביעי; ואייל גולן ירד מקום אחד לחמישי. מי שהודחה מהחמישייה היא אודיה אזולאי, שנמצאת כעת במקום השביעי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הווווו
    !!!! 03/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלי בן אל הוא חצי זה לא זה
    סגור
  • 1.
    טעות זה לא טיילור סוויפט זה מיילי סירוס (ל"ת)
    אני 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור