תקשורת ומדיה

הסטייליסטית המפורסמת במדינה קוטפת קמפיין ראשון בכיכובה

דניאלה קפילוטו היא הסטייליסטית של הכוכבות הגדולות במדינה אך כעת, היא בוחרת לעבור לקדמת הבמה במסגרת קמפיין אופנה למותג בגדי ההיריון BABE
מערכת ice |  1
דניאלה קפילוטו (צילום איילת ארד רבינוביץ)
דניאלה קפילוטו היא הסטייליסטית של הכוכבות הכי גדולות במדינה: עומר נודלמן, יעל שלביה ונטע אלחמיסטר. כעת, דניאלה בוחרת  לעבור לקדמת הבמה ומקבלת קמפיין אופנה ראשון ומרגש לרגל יום האישה הבינלאומי. דניאלה נמצאת כרגע בהיריון שני והחלה לשתף פעולה עם מותג בגדי ההיריון BABE.
קפילוטו, נמצאת בחודש השביעי להריונה תוך כדי עשייה מלאה. דניאלה היא סטייליסטית מבוקשת בתחום האופנה ובעלת מותג תכשיטים Daniella Capelouto Jewellery. במסגרת עבודתה בתעשייה דניאלה עובדת בצמוד עם הדוגמניות המבוקשות ביותר בתעשייה.
 
BABE הינו אתר מקוון לבגדי היריון לנשים של היזמית דנה מידן. כעת בחרו באתר לשים בפרונט את הנשים העוסקות בעשייה ונמצאות בדרך כלל מאחורי הקלעים ולהצדיע לאותן נשים. במסגרת הצילומים תוביל דניאלה את קולקציית האביב של המותג. 
מותג אופנת ההיריון BABE היא חברה חדשנית ופורצת דרך בכל הקשור לאופנת היריון. החברה נוסדה במטרה לגרום לאימהות להרגיש ולהיראות נפלא ומלאות בטחון באחת מהתקופות המרגשות ביותר בחייהן. באתר החדש ניתן למצוא מגוון רחב של פריטים וקולקציות שילוו את הנשים לכל אורך תקופת ההיריון וגם לאחריה, ולכל אירוע בחייהן וללא צורך להתפשר על אופנה, טרנדים ואיכות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דניאלה אלופה
    בינתחומי ביטצס 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כיף לראות אותך מצליחה ככה
    סגור