תקשורת ומדיה

בן גביר תחת חרם עיתונאים? "תם עידן הפוליטיקאי הימני הפראייר"

אחרי שנודע כי כתבי משטרה מחרימים הרמת כוסית עם השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, החליט השר החליט לפזר את הערפל ולהבהיר את עמדתו הנחרצת בקול צלול 
דוד זולדן |  2
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
אחרי שפורסם כי כתבי משטרה מחרימים הרמת כוסית עם השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר השר החליט לפזר את הערפל ולהבהיר את עמדתו. קודם לכן, השר לביטחון לאומי הזמין להרמת כוסית ושיחת רקע מחר את כתבי המשטרה אבל בחר להחרים ולא להזמין את ג’וש בריינר, ייתכן בעקבות ביקורת שג׳וש משמיע בקביעות נגד השר.
השר בן גביר התייחס ואמר כי: "כתבי משטרה יקרים מעריכים אתכם אבל גם אתם חייבים להבין שתם עידן הפוליטיקאי הימני הפרייאר. אתם יודעים היטב, שג'וש בריינר הוא לא עיתונאי, אלא מנהל נגד השר קמפיין על בסיס יום יומי. מותר לו כמובן להיות איש שמאל קיצוני ולנהל נגד השר קמפיינים, אבל אי אפשר לקרוא לדבר הזה עיתונות". 
 
עוד ציין בן גביר כי: "אנו שמחים מאוד לראות את האחווה ביניכם, אולי זו הזדמנות גם לאחוות נוספות, כמו שיח פתוח עם בריינר על אתיקה עיתונאית - תכלס הוא הורס לכם ופוגע באמינות. אגב, זו לא מסיבת עיתונאים או הצהרה לתקשורת שאליהן בריינר מוזמן תמיד, אבל זו כן הרמת כוסית אישית שלא חייבים להזמין אליה פעיל פוליטי שחוצה את כל גבולות האתיקה ואגב כשהדובר של בני גנץ לא הזמין עיתונאים וחסם אותם בווצאפ לא ראינו את האחווה הזאת וחבל. בכל מקרה, מי שבא ברוך הבא, יותר ממוזמן, ומי שלא - לגמרי מבין, חג כשר ושמח. עוד ניפגש".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רק בישראל עבריין מורשע הוא שר המשטרה (ל"ת)
    טרללה 03/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    אל תירתע הואהנרכיסט סלק אותו מעל פניך ודומים לו (ל"ת)
    אבי 03/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור